Comedian Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Skal kjøpe en iskremmaskin som gave til mamma. Har foreløpig sett på to forskjellige, men er svært usikker på hvilke av dem som er gode. Har søkt litt rundt på nett, men jeg har fortsatt ingen kunnskap om hvordan de er i forhold til hverandre. De to det gjelder er Wilfa ICM-C15 og Delonghi ICK5000. På prisguide ligger de på mellom 1600 og 2000 i pris, og det er der jeg ønsker å ligge. Håper på noen gode svar! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Begge maskinene er gode, så her er det vanskelig å velge "feil" Det er to vesentlige forskjeller på maskinene: - Wilfa har en halvliter høyere kapasitet (1.7l versus 1.2l) - DeLonghi er ca dobbelt så rask (Wilfa vil bruke en knapp time på 1.2l, mens DeLonghi vil bruke 20-30min). 1 Lenke til kommentar
Comedian Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Takk for svar! Tror nok jeg går for Delonghi på grunn av sistnevnte grunn - da kan mamma lage MYE is på en time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå