foorex Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette må da være en spøk? http://issuu.com/miff/docs/kristin-og-google Hvis ikke så er jeg utrolig skuffet og flau over hvem som sitter og styrer i Kunnskapsdep. Waze er et privat selskap og representerer ikke staten Israel. Og det at Halvorsen er imot Israel er hennes mening, hun trenger ikke å la det gå ut over oss andre! Vær så snill å si det er en spøk. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Morsom lesning i hvert fall. 3 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er verken fan av Kristin Halvorsen eller SV, men tror skriveferdighetene hennes overgår den smørja der. 3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Brevet virker jo veldig uprofisjonelt og lite gjennomtengt. Jeg velger å tro at det er forfalsket, eller en spøk inntill noen sannsynligjør at dette er ekte og serriøst ment. 1 Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Til alle som trur på at det brevet er ekte: eg har ein fantastisk flott øy til sals! Rett ved Manhattan i New York! Med eiga fergeforbindelse! Og eit flott monument på! Berre kom med bud! 1 Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Brevet er selvfølgelig ikke skrevet av Kristin Halvorsen. Til de som tror det har jeg, i likhet med fig00r, en øy til salgs. Og en bro. Og jeg kan godt slenge inn Eiffeltårnet på kjøpet også. Helt sant, altså. Det jeg er mer usikker på når det gjelder dette brevet er om brevet virkelig er skrevet av noen med tilknytning til Med Israel For Fred, eller om det er skrevet av noen som vil gjøre narr av MIFF og de rare tingene de tror på. Ut fra brevet alene lener jeg mot det siste, men ISSUU-kontoen der det er publisert ser faktisk ut til å være genuint tilknyttet MIFF. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Må du virkelig sjekke kontoen for å se at det er sarkasme, en riktig god sarkasme også? Det bør holde å lese hele brevet, inkludert metadata. Endret 12. juni 2013 av norskgoy Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Spørsmålet er ikke om det er sarkasme eller ikke, spørsmålet er, som nahojp nevner, om det er "enkel" eller "dobbel" sarkasme.. 1 Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har sett såpass mye rart fra MIFF og deres likesinnete at jeg ikke ser det som helt usannsynlig at de har fabrikert brevet i "ond tro", altså for å få folk til å tro at det er ekte. Eventuelt at noen andre har fabrikert brevet, og sendt det til MIFF som en falsk "lekkasje", og at MIFF har publisert det i den tro at det er ekte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Morsom sak. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Gudskjelov var brevet ment som en spøk, men det forandre jo ikkje at alt som komme ut fra Halvorsens munn er en vits. Det at SV er i regjering er jo en vits i seg selv! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gudskjelov var brevet ment som en spøk, men det forandre jo ikkje at alt som komme ut fra Halvorsens munn er en vits. Det at SV er i regjering er jo en vits i seg selv! Jeg klarer ikke helt å ta politisk analyse fra noen som ikke umiddelbart skjønte dette var tøv særlig alvorlig. AtW 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gudskjelov var brevet ment som en spøk, men det forandre jo ikkje at alt som komme ut fra Halvorsens munn er en vits. Det at SV er i regjering er jo en vits i seg selv! Sv har da gjort mye nytte for seg, for eksempel i miljø, familie, og andre saker. Takke meg til 4 nye år med Sv fremfor 4 år med de økonomisk uansvarlige FrP i posisjon. Sv er langt mer ansvarlig enn FrP. Lenke til kommentar
foorex Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg klarer ikke helt å ta politisk analyse fra noen som ikke umiddelbart skjønte dette var tøv særlig alvorlig. AtW Ok, greit. Brevet virket ekte men sjekket ikke kilden godt nok og tar selvkritikk for det! Men står fortsatt på at SV må ut av regjering! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Ok, greit. Brevet virket ekte men sjekket ikke kilden godt nok og tar selvkritikk for det! Men står fortsatt på at SV må ut av regjering! Og FrP må aldri inn. Endret 12. juni 2013 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ok, greit. Brevet virket ekte Gjør det? Hva er det, utenom logoen på toppen, som du synes "virker ekte" med det brevet? Men står fortsatt på at SV må ut av regjering! Og jeg stiller meg fullt ut bak ATWindsors vurdering av den politiske analyseevnen som fremvises her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Og jeg stiller meg fullt ut bak ATWindsors vurdering av den politiske analyseevnen som fremvises her. Enig. Her Kan Frp styre Norge? er en omfattende begrunnelse for at FrP aldri må inn. FRP kan styre Norge. Det får være opp til den enkelte å avgjøre om de bør styre Norge. Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1361904&view=findpost&p=18075050 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå