Gå til innhold

Halvorsen vil boikotte Google

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brevet er selvfølgelig ikke skrevet av Kristin Halvorsen. Til de som tror det har jeg, i likhet med fig00r, en øy til salgs. Og en bro. Og jeg kan godt slenge inn Eiffeltårnet på kjøpet også. Helt sant, altså.

Det jeg er mer usikker på når det gjelder dette brevet er om brevet virkelig er skrevet av noen med tilknytning til Med Israel For Fred, eller om det er skrevet av noen som vil gjøre narr av MIFF og de rare tingene de tror på. Ut fra brevet alene lener jeg mot det siste, men ISSUU-kontoen der det er publisert ser faktisk ut til å være genuint tilknyttet MIFF.

Lenke til kommentar

Jeg har sett såpass mye rart fra MIFF og deres likesinnete at jeg ikke ser det som helt usannsynlig at de har fabrikert brevet i "ond tro", altså for å få folk til å tro at det er ekte.

Eventuelt at noen andre har fabrikert brevet, og sendt det til MIFF som en falsk "lekkasje", og at MIFF har publisert det i den tro at det er ekte.

Lenke til kommentar

Gudskjelov var brevet ment som en spøk, men det forandre jo ikkje at alt som komme ut fra Halvorsens munn er en vits. Det at SV er i regjering er jo en vits i seg selv!

Jeg klarer ikke helt å ta politisk analyse fra noen som ikke umiddelbart skjønte dette var tøv særlig alvorlig.

AtW

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Gudskjelov var brevet ment som en spøk, men det forandre jo ikkje at alt som komme ut fra Halvorsens munn er en vits. Det at SV er i regjering er jo en vits i seg selv!

Sv har da gjort mye nytte for seg, for eksempel i miljø, familie, og andre saker. Takke meg til 4 nye år med Sv fremfor 4 år med de økonomisk uansvarlige FrP i posisjon.

Sv er langt mer ansvarlig enn FrP.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å ta politisk analyse fra noen som ikke umiddelbart skjønte dette var tøv særlig alvorlig.

AtW

Ok, greit. Brevet virket ekte men sjekket ikke kilden godt nok og tar selvkritikk for det! Men står fortsatt på at SV må ut av regjering!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ok, greit. Brevet virket ekte men sjekket ikke kilden godt nok og tar selvkritikk for det! Men står fortsatt på at SV må ut av regjering!

Og FrP må aldri inn.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ok, greit. Brevet virket ekte

Gjør det? :huh:

Hva er det, utenom logoen på toppen, som du synes "virker ekte" med det brevet?

Men står fortsatt på at SV må ut av regjering!

Og jeg stiller meg fullt ut bak ATWindsors vurdering av den politiske analyseevnen som fremvises her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...