Joachim_F Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Bohemia Interactive annonserer realistisk romsimulator. Les hele saken Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette måtte da komme på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Denne gangen skulle det vel i hvert fall være mulig å unngå arrestasjoner under research-turene. Endret 12. juni 2013 av Isbilen 5 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Denne gangen skulle det vel i hvert fall være mulig å unngå arrestasjoner under research-turene. Kina gjør det denne gangen. De vil jo ha base på mars haha Lenke til kommentar
GamernG50 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hvis noen er interessert i et slikt spill vil jeg anbefale Kerbal Space Program, sinnsykt morsomt for en billig penge . https://kerbalspaceprogram.com/ 1 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Stilig, kunne tenke meg å prøve. Har fått mer og mer sansens for bohemia i den siste tiden. Dette kan bli spennende Med brukergenererte mods o.l. tar det vel ikke lang tid før vi får lov til å sloss mot marsboere heller Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Denne gangen skulle det vel i hvert fall være mulig å unngå arrestasjoner under research-turene. vell de kommer seg ikke hjem derfra heller xD Lenke til kommentar
Scopperloit Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvis noen er interessert i et slikt spill vil jeg anbefale Kerbal Space Program, sinnsykt morsomt for en billig penge . https://kerbalspaceprogram.com/ Hehe, elsker det spillet! Vanskelig, men vanvittig moro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå