Liquidkey Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Er det mulig å oppdatere til siste beta, fra 6.1.4 uten UDID? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Vil gjerne prøve ut iOS 7, noen som vet hvor jeg kan skaffe det, uten å betale? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 @The Whistleblower, kan få av meg om du ikke allerede har skaffet deg. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er det mulig å oppdatere til siste beta, fra 6.1.4 uten UDID? så lenge du bare trykker oppdater, og ikke gjenopprett så går det bra Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som ledig til meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) @The Whistleblower, kan få av meg om du ikke allerede har skaffet deg. Det har jeg ikke, kan du sende meg en PM? Dersom noen kunne gi meg en link til hvor jeg kan laste ned iOS 7 gjennom MEGA hadde det vært kjempe. Endret 2. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som ledig til meg? Send UDID på PM, så sender jeg deg link tilbake når du er addet. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har sendt deg PM Tusen takk Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei. Jeg har fått lastet ned IOS7 beta1 filen takket være registrering og hjelp fra Hille, men får ikke oppdatert telefonen med filen. Får beskjed om at oppdateringstjenesten til Apple ikke er tilgjengelig - prøv igjen litt senere. Noen flere som opplever det samme? Evt. noen løsning på dette? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hei. Jeg har fått lastet ned IOS7 beta1 filen takket være registrering og hjelp fra Hille, men får ikke oppdatert telefonen med filen. Får beskjed om at oppdateringstjenesten til Apple ikke er tilgjengelig - prøv igjen litt senere. Noen flere som opplever det samme? Evt. noen løsning på dette? Beta 1 funker ikke lenger. Endret 2. august 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Fikk og samme feil som nevnt over. Har noen link til nyere beta? EDIT: fant ein ny beta 4 download og er nå oppe å kjører på ios 7 beta 4 Endret 2. august 2013 av mafiaman 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ja, funket ikke med beta 1 på meg heller. Fant en Beta 2 link, og det fungerte som en drøm. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ja, funket ikke med beta 1 på meg heller. Fant en Beta 2 link, og det fungerte som en drøm. Ikke bruk beta 2 med mindre du oppgraderer til beta 4 med en gang. Beta 2 slutter snart å virke, og da må du gjenopprette. Hvis dere ikke skal/kan bruke nyeste iOS 7-beta kan dere like greit bruke iOS 6. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ikke bruk beta 2 med mindre du oppgraderer til beta 4 med en gang. Var det jeg gjorde vettu! :-) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Godt det løste seg! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen med nedlastingslink til beta 3 eller beta 4 for oss som ikke har UDID? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen med nedlastingslink til beta 3 eller beta 4 for oss som ikke har UDID? Har du prøvd Google? Det tar deg under ett minutt å finne linken selv. Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Har du prøvd Google? Det tar deg under ett minutt å finne linken selv. Ja det har jeg, men finner bare .dmg filer, og ikke .ipsw filer. Kunne kanskje vært litt mer klar på dette - men det er altså en .ipsw fil jeg ser etter. Forstår ikke helt hvordan jeg skal benytte meg av .dmg filen på Windows 8. Endret 5. august 2013 av Camorra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Er siste beta stabilt? Lenke til kommentar
Mats Andersen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ja det har jeg, men finner bare .dmg filer, og ikke .ipsw filer. Kunne kanskje vært litt mer klar på dette - men det er altså en .ipsw fil jeg ser etter. Forstår ikke helt hvordan jeg skal benytte meg av .dmg filen på Windows 8. Jeg brukte DMG Extractor for Windows når jeg skulle installere beta 1. Vis du kjører trial støtter den et par filer. Men det fungerte helt perfekt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå