Megaoctane Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Ser på live via safari på min imac Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Venter berre på RamGuy eg, no. Vil komme igang så fort som mulig Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Litt mange spørsmål no, men her står det att du ikke kan "restore" til tidligere iOs vist du oppdaterer til iOs 7, stemmer dette? Vist telefonen ryker til da, vill du være uten iOs til den ferdige versjonen blir sluppet da? http://www.evad3rs.net/2013/04/ios-7-download-install-links-how-to.html Vist dette ikke er noe problem vill eg gjerne bli addet og vist du har fler plasser igjen ? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Litt mange spørsmål no, men her står det att du ikke kan "restore" til tidligere iOs vist du oppdaterer til iOs 7, stemmer dette? Vist telefonen ryker til da, vill du være uten iOs til den ferdige versjonen blir sluppet da? http://www.evad3rs.n...nks-how-to.html Vist dette ikke er noe problem vill eg gjerne bli addet og vist du har fler plasser igjen ? Jeg har lest litt rundt om akkurat dette om å restore tilbake til iOS 6.1.4 og virker som at det fungerer ved å sette iPhonen i DFU mode. Om dette er sant vet jeg ikke. Driver å oppdaterer telefonen min til iOS 7 og skal prøve senere i dag og ta den tilbake til iOS 6.1.4. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Eller noen som har funnet en downloadlink de vil dele med meg her eller på PM.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Synd at iPad ikke får tilgang til beta før senere i sommer . Telefonen er for viktig til at jeg leker med Beta på den. Endret 11. juni 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Oppdaterer til iOS 7 nu. Meet me on the other side. Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 har et problem, finner ikke oppdateringa. koblet iphonen til itunes og søker etter oppdateringer men det står at jeg allerede har den nyeste versjonen IOS (6.1.4) har oppdatert itunes men det kommer ingenting :S hva kan jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Betaen er vel kun tilgjengelig for de som er developers, eller har et UDID registrert hos en developer? Selve OS'et må vel lastes ned fra developer siden og vil vel ikke bli pushet via iTunes. For menigmann lanseres iOS 7 til høsten. Dæven døtte så nasty det føles. Kjenner det kan ta litt tilvenning. Bakgrunnen beveger seg alt etter hvordan man holder telefonen. Føles som jeg er full. Var en bruker som hadde skrevet at safari og tastaturet var veldig bugget. Samt noe heng i multitasking vindu. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Får ikke lagt inn beta via iTunes, til tross for at min UDID skal være registrer hos developer Endret 11. juni 2013 av Mala Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 iOS 7 er noe man kan glede seg til, driver å tester første betaen nå og må si er jeg mektig imponert over den jobben Apple har gjort med iOS7. Jeg syntes verken tastatur eller Safari er bugget og alt flyter som det skal, noe minus på batteritid, men er vandt til det fra før Gleder meg til senere beta versjoner og release senere i år Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nyrili hvordan fikk du tak i betaen? RamGuy har lagt min UDID til også. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Nyrili hvordan fikk du tak i betaen? RamGuy har lagt min UDID til også. Sendt deg PM med link til der du kan laste det ned EDIT: Regner med at det ikke i mot Diskusjon.no sine regler, så her er linken til dere andre også som vil teste iOS 7 Beta 1. https://mega.co.nz/#...8VfmGlg_kHhU5Io HUSK: Enheten du installerer iOS 7 på, må være UDID registrert hos Apple. Hvis ikke kan du risikerere å få en mobil som ikke fungerer. EDIT 2: Dette er til A1429 Endret 11. juni 2013 av Nyrili 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var en bruker som hadde skrevet at safari og tastaturet var veldig bugget. Samt noe heng i multitasking vindu. Merker ikke at ting bugger seg. Er vel heller tilvenning av nye ting og de blasse, men allikevel glorete fargene. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Takk. "pil opp" er trykket Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 https://mega.co.nz/#...8VfmGlg_kHhU5Io Er det der til A1429 eller A1428? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er det der til A1429 eller A1428? Det er til A1429, posten over er oppdatert Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Telefonen min er klar, den ligger på bordet og roper etter iOS 7, men Apple vil ikke godkjenne utviklerkontoen min. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Telefonen min er klar, den ligger på bordet og roper etter iOS 7, men Apple vil ikke godkjenne utviklerkontoen min. Hvorrdan registrerer man utviklerkonto? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvorrdan registrerer man utviklerkonto? Følg anvisningene på denne siden: https://developer.apple.com/programs/start/standard/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå