Joachim_F Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Men det spennende spillet skal ikke være kansellert. Les hele saken Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Synes å huske jeg leste at en utvikler fra prosjektet hadde kommet frem og sagt at han tok feil da han sa dette og at spillet ikke er i dvale, men fortsatt under aktiv utvikling. Han mente det var er resultat av språkforskheller og det som opprinnelig ble ment var at spillet ikke ville bli vist frem til de følte tiden var inne. Altså ikke i dvale, men heller under radaren. Må se om jeg finner kilder når jeg er hjemme fra jobb Lenke til kommentar
aronkj Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Passer meg bra, da jeg akkurat har begynt å spille ICO etter å ha lastet ned det og Shadow of Colossus med mitt PSPlus-abonnement. Meget orginalt spill ! Lenke til kommentar
gammaglimtet Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Synes å huske jeg leste at en utvikler fra prosjektet hadde kommet frem og sagt at han tok feil da han sa dette og at spillet ikke er i dvale, men fortsatt under aktiv utvikling. Han mente det var er resultat av språkforskheller og det som opprinnelig ble ment var at spillet ikke ville bli vist frem til de følte tiden var inne. Altså ikke i dvale, men heller under radaren.Må se om jeg finner kilder når jeg er hjemme fra jobb http://kotaku.com/sony-corrects-themselves-says-the-last-guardian-is-not-512720979 yw Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har oppdatert artikkelen nå. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette spillet kommer garantert til PS4. Gleder meg masse! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 http://kotaku.com/so...s-not-512720979 yw *internet high-five* Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Dette spillet kommer garantert til PS4. Gleder meg masse! din garanti er lite verdt, for alt vi vet kan det komme til ps6 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå