Cthulhu Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Her er noen få av våre favoritter fra årets Computex.Tre små bærbare du bør merke deg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette begynner å ligne på noe med tanke på tilkoblingsmuligheter. De fleste nettfjølene er ganske strippet for tilkoblinger. Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Lykka kjæm itj rekan på ei fjøl Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Tja... Jeg synes DELL XPS 11 er mye mer fristende. Den kommer i desember eller tidligere: http://www.engadget....ps-11-hands-on/ - 2560x1440 IPS-skjerm - "active digitizer" - dvs. skikkelig penn! - konstruksjon av karbonfiber med aluminiumsramme - design som minner om Lenovo Yoga - flatt tastatur som ikke kommer i veien i "tablet mode" - Thunderbolt, USB 3.0 og SD-kort-leser Endret 12. juni 2013 av Stigtrix Lenke til kommentar
wholmen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg syntes Asus hadde en bråte med spennende produkter! Var de skuffende i virkeligheten? Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg syntes Asus hadde en bråte med spennende produkter! Var de skuffende i virkeligheten? Slett ikke. Men vi ønsket her å trekke frem noen av de mindre kjente modellene, som vi dessuten ikke har omtalt tidligere. Ellers kunne vi gjerne tatt med mer fra blant annet Acer, Asus og Sony. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Acer P3 er basically en Iconia W700 bare med halve oppløsningen, ellers tror jeg de er så godt som identiske.. pennen er nok kapasativ da det i noen W700 utgaver også fulgte med en kapasativ penn.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Portégé-modellen så ikke ille ut med styrepinne på tastaturet. Dersom Thinkpad ikke skjerper seg kan det være et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå