Disease Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei Skal på bjørnejakt til Canada til høsten og trenger derfor ett videokamera til denne anledningen. Er ute etter et rimelig kamera da det antagelig nesten bare blir liggende etter turen. Vi er to stykker på tur, så noe feste til gevær o.l er ikke nødvendig. Maksprisen må bli rundt 3000,-. Hva får man for denne prisen? Hvilket kamera anbefaler dere? Blir nok litt filming på lengre avstander så er god zoom og stabilisering er nok det som kanskje bør prioriteres. Jeg vet at man ikke får all verden for denne prisen, men bør da kunne få tak i noe som fungerer denne turen. Tips? Lenke til kommentar
Disease Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Kan nevne at jeg har sett på Panasonic HC-V510. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette får du for ca 3000,-. Bra billedkvalitet og kjempezoom for den prisen http://www.canon.no/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_Camera/PowerShot/PowerShot_SX50HS/ Lenke til kommentar
Disease Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Dette så veldig lovende ut da det også kanskje blir brukt etter turen, med tanke på vanlig bildetaking. Men hvordan er det og bruke et slikt kamera til filming? Er det lettvint med tanke på zoom, instillinger osv? Hvordan er batteritiden ved filming? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fungerer veldig greit til filming også. I motsetning til dlsr så er det full fungerende autofokus på dette og billedkvaliten er etter min mening veldig bra. Ligger mange prøvevideoer på youtube med dett kameraet Lett å stille inn da de fleste innstillinger har en forklaring når du skifter modus. jeg har dette som et tileggskamera til dlsr og det er ikke nevneverdig forskjell på de. (Canon 600d og Canon sx50hs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå