Slai Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Har s4 i ganske tighte bukser. Ikke full-on skinny jeans, men sånne som sitter snug over hofta lårene, og jeg har ingen problemer. Ikke er jeg enormt høy heller på rundt 175, og ganske slank. Går nok finfint. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Var innom Lefdal og kjøte view cover i går. Veldig fornøyd. Supert at all info kommer i vinduet av seg selv. At man slipper å dra hånden over for å låse opp. Bare å åpne flippen og man er i gang. Minuset: Bøyde flippen ut og bak på mobilen da ligger den ikke like bra inntil skjermen igjen. Noen som pleier å brette den helt bak? Hvordan går dette over tid? Det går faktisk ganske bra å ha S4 i lomma selv når man setter seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg har denne til min HTC One, passer perfekt og er så diskré som det er mulig å få beskyttelse til telefonen Lenke til kommentar
SLi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Helt ærlig, annet en riper, hva beskytter den? 1 Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Vil anbefale noe som heter Invisible Shield. http://www.zagg.com/invisibleshield/index.php Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Innmaten får like mye juling med en så tynn "beskyttelse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå