Smedsrud Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Stor interesse for årets sesongsluttGame of Thrones setter nok en piratrekord Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 HBO Nordic har seg selv å takke. 9 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 HBO Nordic har seg selv å takke. Ja, føfaen, abonerer, men laster gjerne ned høykvalitetsripp for god kvalitet i tilegg. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 HBO Nordic har seg selv å takke.Ja, føfaen, abonerer, men laster gjerne ned høykvalitetsripp for god kvalitet i tilegg. Da har du vel betalt for det da Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Da har du vel betalt for det da Jeg regnes fortsatt med i pirat-statestikken. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har betalt, laster ned for å få økt kvalitet. Bruker subscene for eng tekst også som er milevis over det jeg får av betalingstjenestene. Men pangavslutning? Neppe, forrige episode ja men dette var mer :| was Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 HBO Nordic har seg selv å takke. Jepp. Jeg slet som pokkern for å i det hele tatt få registrert meg. Og nå sitter jeg med ett abo. som jeg garantert aldri kommer til å bruke igjen ... 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hadde de gitt ut den fulle sesongen, hadde jeg kjøpt den gladlig. Men siden jeg må vente ET år til Blue-Ray/DVD eller kjøpe et medlemskap i HBO Nordic som er på samme kvalitet som en VHS, er valget enkelt. 1 Lenke til kommentar
mariufa Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Sesong 3 har vært latterlig kjedelig. Det eneste som skjedde, skjedde i 15 min i et bryllup. Flere gikk sirkel i skogen og en mista en hånd på veien. Og blondie lagde sandfigurer i ørkenen. 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har sagt det sedan första episoden av s03. Katastrof hela säsongen. Detta är loveboat på skogen eller på thundran. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Var litt for lite pupp i sesong 3 2 Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har selv HBO-Nordic abonnement, men laster ofte ned episodene pga de ikke er tilgjengelig på HBO-nordic før flere timer (nesten et døgn) senere. Jeg liker å se på det som en lovelig nedlastning ettersom jeg betaler, men er skuffet over at de ikke kommer opp samtidig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå