IceCool Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ja som topic sier "Blåste PSU, sikringen like hel?" Hva kan få en PSU til å bare plutselig ta kvelden når det er kun 2 IDE enheter og hovedkort på en 300Watters, og i tilegg blåse en eller annen komponent framfor den sikringen som er inni? Hvilke komponenter er det som svies somoftest etter en PSU meltdown? *Bestiller ny nå* Lenke til kommentar
Izex Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sikkert transformatoren kjip del, bra du bare bestiller ny, for det er ikke no å begynne å reparere på med mindre du har ei bøtte med el komponenter som passer... Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har også blåst av en PSU... Og to hovedkort... På 10 dager Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har også blåst av en PSU... Og to hovedkort... På 10 dager Når skal du lære da? Kanskje du gjør noe galt :wink: Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har også blåst av en PSU... Og to hovedkort... På 10 dager Når skal du lære da? Kanskje du gjør noe galt :wink: Hehe. Jeg skulle sette inn en viftekontroller og ei ekstra vifte. Var bare _litt_ uheldig da jeg skulle sette inn strømkontakten baki PSU'en. Det gnistra "litt". Jeg hadde glemt å slå av bryteren baki. Da ble hovedkortet grilla. Jeg kjøpte et nytt demobrukt hovedkort på komplett og skulle teste det... Da røyk strømforsyninga til helvette. Noen dager etterpå testet jeg med en annen strømforsyning. Da ble det nye hovedkortet grilla. Dette er/var en maskin som jeg personlig har bygd opp for noen år siden og som har fungert perfekt Så nå blir det ny maskin på meg Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ikke helt din uke altså :wink: Lykke til med den nye hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå