PolarCow Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har fått en ønskeliste fra min søster, der hennes sønn på 5 år ønsker seg PS3-spill, men ikke for vanskelige. Det er utdypet med at Batman er for vanskelig, jeg antar at hun mener Lego Batman (tror ikke han spiller Batman Arkham asylum o.l. ) Er det noen som har gode forslag på hva som kan være greit å kjøpe? Personlig synes jeg kanskje PS3 er for et eldre publikum enn 5-åringene, men det er muligens "barnslige" spill å finne også? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan egentlig ikke komme med noen spesifikke anbefalinger, men du kan jo sjekke i barne avdelingen til CDON: http://cdon.no/spill/playstation_3/barn/ Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jak and Daxter og Cloudy with a chance of meatballs. Little big planet, Toy story 3 (anbefales). Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Har selv vært ute etter spill til min datter på 6år, men det er veldig dårlig på Playstation 3. LittleBigPlanet 1 og 2 har hvertfall vært veldig populært her. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Modnation Racers og LittleBigPlanet tror jeg skal være greie spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå