Gå til innhold

Bilder og estetisk utforming av Playstation 4. Hva synes du om konsollen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske kult.

 

Er dere mange her som har gått fra Xbox til Playstation etter de siste avsløringene?

Jepp, har hatt mange gode stunder med X360 siden 2007 og før det Xbox(1, first, first gen?:)), men har nå "forhåndsavholdt" en PS4. Vil ikke slutte å game med 360'en, men som next gen. konsoll faller valget på PS4.

Lenke til kommentar

Ganske kult.

 

Er dere mange her som har gått fra Xbox til Playstation etter de siste avsløringene?

 

Nei, jeg har både ps3 og xbox 360. Jeg går for Xbox One. Kommer ikke på en eneste ting som er bedre på ps3 i forhold til 360. Hvordan det blir på nextgen er for tidlig å si nå.

Lenke til kommentar

Kanskje kontrollen blir bedre enn ps3 sin? Den er hvertfall helt sorgen å holde i kontra 360 sin.

 

Flertallet er uenig der, er en grunn til at Sony har beholdt designet hele tiden siden PSX kom ut. PS4 kontrollern er ikke så mye annerledes, fortsatt samme designet. Imotsetning til Xbox kontrollern som er klumpete og for stor så kan du være langt kjappere, særlig i slåssespill med denne kontrollern.

Er ikke meningen at du skal sitte avslappet med denne og spise cheeze doodles! Aggressive play!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje kontrollen blir bedre enn ps3 sin? Den er hvertfall helt sorgen å holde i kontra 360 sin.

 

DS4 kan ihvertfall ikke bli verre enn DS3, nekter jeg å tru ihvertfall.

 

Er meget optimistisk til den nye kontrollen :) Ang. designet på PS4 er jeg veldig imponert over hva Sony har fått til med så liten plass, og så kraftig hardware. Sony kan dette! Utseende...litt mere meh til akkurat det. Men, etter å ha sett litt på forskjellige bilder og 3D-modeller, må jeg si det vokser på meg også :)

Lenke til kommentar

Synes den er nydelig, var litt overrasket i starten men har har blitt mer og mer imponert over designet. Den er liten, nett, tøff, fremtidsrettet, pen, osv. Sony er hw-eksperter, noe som kommer klart og tydelig frem i designet av PS4. Intern PSU har den også, godt som gull :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...