Benestad Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei, jeg har et kanskje litt uvanlig problem, men det det ut til at pc'en min aldri kan bli "frisk". Det viser seg at etter hver gang jeg har formattert og lagt inn windows på nytt virker det i en viss periode, så begynner feil å dukke opp. Bl.a. at det er noen linker på internett som ikke virker. (altså, jeg trykker, men det går ikke). Også svchost.exe generer feil og lukkes hver gang jeg slår på dataen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør! Har noen noe forslag? (Annet enn å kjøpe ny data) Benestad Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Du har nok bare fått et virus kalt msblaster. Grunnen til at du får det etter du formaterer er at den kommer igjennom en port i windows eller noe sånt. last ned denne patchen fra microsoft. her finner du removal tool og patch Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Aktiver brannmur også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå