V. Haugen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Når iOS 7 kommer til høsten, ser det mørkt ut for iLlumination.Apple gjør slutt på Eriks app-suksess Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Han heter vel egentlig bare "Deepak Chopra", alt det andre er bare fjas - akkurat slik som bøkene og teoriene hans. 4 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er mest forbauset over at noen faktisk kjøper en lommelykt-app for 7 kr. Jeg har ingen problemer med å betale for apper som faktisk har en verdi, men det må vel finnes tusenvis av lommelykt-apper for iOS også? 4 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Velkommen etter iOS... 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er mest forbauset over at noen faktisk kjøper en lommelykt-app for 7 kr. Jeg har ingen problemer med å betale for apper som faktisk har en verdi, men det må vel finnes tusenvis av lommelykt-apper for iOS også? Ja, Erik er sikkert en hyggelig fyr han, men har jo allerede hatt mye flaks som har tjent så mye på noe så enkelt, så jeg synes ikke spesielt synd på han AtW 3 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er ganske mange apper som blir "Sherloocked", ikke noe nytt her i gården. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) 5 millioner høres ikke ut som det står i proporsjon til arbeidet, men for all del, han er sikkert en hyggelig kar. Skal man tenke systempolitikk så tror jeg appsystemet fører til mange disproporsjonerte utbetalinger. Jeg liker mye mer systemer som lønner folk etter innsats og resultat i stedet for etter antall brukere. Eksemplarfremstilling er jo gratis etter at første eksemplar er laget. Endret 12. juni 2013 av Simen1 1 Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 5 millioner høres ikke ut som det står i proporsjon til arbeidet, men for all del, han er sikkert en hyggelig kar. Skal man tenke systempolitikk så tror jeg appsystemet fører til mange disproporsjonerte utbetalinger. Jeg liker mye mer systemer som lønner folk etter innsats og resultat i stedet for etter antall brukere. Eksemplarfremstilling er jo gratis etter at første eksemplar er laget. Kundemasse er resultat. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er uenig i det. Kundemasse er ikke et resultat utvikleren har produsert. Det er en følgekonsekvens av blant annet hans innsats og en rekke utenforstående faktorer. Her blant annet heldig promotering fra andre. Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Huffamei, men hvis det er penger han vil tjene, så er det vel ett sjakktrekk å sikte seg inn på de alternative Lenke til kommentar
Guybrush LeChuck Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er mest forbauset over at noen faktisk kjøper en lommelykt-app for 7 kr. Jeg har ingen problemer med å betale for apper som faktisk har en verdi, men det må vel finnes tusenvis av lommelykt-apper for iOS også? Sååå misunnelig på Erik Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Lommelykt-app burde være innebygget i alle telefoner. Burde vært hurtigtast for det på alle telefoner, gjerne ved at man trykker på "volum ned" to ganger rett etter hverandre, eller noe sånt. Å starte appen hver gang man trenger lys er et bortkastet sekund. Endret 12. juni 2013 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 En skjønner en har valgt feil yrke her i livet når en kan tjene fem(!) millioner på å lage en applikasjon som aktiverer blitzlyset på en smarttelefon. 1 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Strategien fra fra MS, Apple og Google er jo at de ikke leverer tilsynelatende "selvfølgeligheter" i App-store. Da vil de utelukke utviklere i startgropen som kan tjene noen penger og være med på å bygge hypen om at man kan tjene seg rik på enkle ting, som lommelyktapper. Ingenting er tilfeldig. Det er jo ikke slik at Apple "glemte" eller "ikke klarte" å lage enn lommelyktapp. Nå lager de en selv for å trigge litt nye tanker hos utviklere vil jeg tro. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Da håper jeg at Android også får dette innebygget, nå som iPhone har det. Som sagt burde "lys på" være enklere enn å starte en app, siden man trenger det så "plutselig". Endret 12. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Da håper jeg at Android også får dette innebygget, nå som iPhone har det.Som sagt burde "lys på" være enklere enn å starte en app, siden man trenger det så "plutselig". Samsung har det innebygget. Legg til Widget Assistive Light. Skal være innebygd på S2-S3 og S4. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det var jeg ikke klar over. Og jeg har hatt S2 før jeg kjøpte Xperia Z. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sååå misunnelig på Erik Da kan du jo bare lage en lommelykt app selv? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det et for sent nå. Markedet er oversvømt av lommelykt-apps, og iPhone har jo fått funksjonen innebygget. Det var mulig å tjene millioner på en latterlig enkel app da iPhone var noe nytt, men ikkje nå lengre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det et for sent nå. Markedet er oversvømt av lommelykt-apps, og iPhone har jo fått funksjonen innebygget. Det var mulig å tjene millioner på en latterlig enkel app da iPhone var noe nytt, men ikkje nå lengre. Det var vel mer myntet på Gybrush sin snåle kommentar som jeg ikke helt forstod... hvorfor sitere meg hvis han er så misunnelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg