Gå til innhold

Kommentar: PlayStation 4 tok strupegrep om Xbox One (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alltid gjennom alle konsoll spillgenerasjonene kjøpt de spillene som jeg selv virkelig var hypet over. Om jeg kom over spill som så bare delvis interessante som jeg likevel viste kompiser kom til å kjøpe har jeg heller latt dem kjøpe dem å heller ventet med å spille dem til jeg kunne låne dem hos dem igjen. Da har de igjen lånt noen spill hos meg.

 

Orker rett å slett ikke å bruke penger på Xbone ettersom det at alle skal kjøpe alle de samme spillene er akkurat det spillindustrien ønsker. Alle skal kjøpe de samme spillene og ingen skal låne til hverandre. Ingen skal spare penger til å kjøpe flere spill med å låne.

 

Syns denne utviklingen som er kommet av microsoft er rett å slett råtten. Har virkelig elsket Xbox 360, men nå går jeg tilbake til å være Playstation Fanboy. Helt ærlig så er overgangen for min del ganske enkel. De ekslusive spillene som har vært på Xbox 360 har vært MØKK. Gears of War er drittkjedelig og repetitivt i lengden, Halo SUGER K*K. Eneste artige Ekslusive 360 spill har nå kommet til PC og det er Trials Evolution ( Gold Edition på PC )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har alltid gjennom alle konsoll spillgenerasjonene kjøpt de spillene som jeg selv virkelig var hypet over. Om jeg kom over spill som så bare delvis interessante som jeg likevel viste kompiser kom til å kjøpe har jeg heller latt dem kjøpe dem å heller ventet med å spille dem til jeg kunne låne dem hos dem igjen. Da har de igjen lånt noen spill hos meg.Orker rett å slett ikke å bruke penger på Xbone ettersom det at alle skal kjøpe alle de samme spillene er akkurat det spillindustrien ønsker. Alle skal kjøpe de samme spillene og ingen skal låne til hverandre. Ingen skal spare penger til å kjøpe flere spill med å låne.Syns denne utviklingen som er kommet av microsoft er rett å slett råtten. Har virkelig elsket Xbox 360, men nå går jeg tilbake til å være Playstation Fanboy. Helt ærlig så er overgangen for min del ganske enkel. De ekslusive spillene som har vært på Xbox 360 har vært MØKK. Gears of War er drittkjedelig og repetitivt i lengden, Halo SUGER K*K. Eneste artige Ekslusive 360 spill har nå kommet til PC og det er Trials Evolution ( Gold Edition på PC )

 

Mener at det er fult mulig å låne spill til andre digitalt på Xbox?

Lenke til kommentar

Morro for en PC-bruker å følge med på denne krangelen. For ikke lenge siden var Sony den store stygge da de ble hacket & tok bort Linux støtte på PS3. Nå er alt tilgitt og XBox gjengen er de slemme. Fantastisk morro :)

 

Langt ifra enig i det XBox-teamet gjør med XBone (ikke at det kommer til å ramme meg), men morro at PS-brukerne nå plutselig syns det er ok å måtte betale for å spille online etter å ha brukt det mot XBox i flere år :)

 

Fortsett dere. Topp lesing dette :)

 

#popcorn

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

#popcorn

 

Grunnen til at mange godtar Ps pluss er fordi mesteparten har det fra før av.

jeg har vert på masse forum og alle er fornøyd med det.

Du mister ikke penger på det du tjener faktisk, jeg har spill til over 5000 kr som jeg har fått av bare og betale 300 kr.

 

Dette er grunen til at ingen klager og akkurat nå kan man spille online gratis, men folk bruker fortsatt Ps pluss.

 

Det beste med Ps+ for sony er at etter at man begynner og få masse spill inn så har man ikke lyst og miste dem, så man må bare fortsette og betale, nesten som man blir avhengi av og betale .

Noe jeg trur vil skje med mange om 1 eller 2 år.

 

Og Hackingen er glemt for lenge siden, har ikke hørt en Sony fan ta det opp på lenge.

De fleste roet seg ned etter E3 som kom etter hendelsen.

Lenke til kommentar

Er det noe som kommer til å bli hacket fremover så er det nok serverne til Microsoft. Tipper dem har hisset på seg så mange nå at det faktisk kan bli et stort problem.

 

Er serverne under angrep og nede så er det plutselig noen millioner Xbox One maskiner som blir ubrukelige plast bokser med en Xbox One logo på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det med folk og ikke takle at Ps4 gjør det bedre en Xbox.( Hyllesten vi nå ser av Sony er et ganske godt testament på hvor utrolig dårlig jobb Microsoft har gjort med Xbox One. )Så det er Xbox som gjør at PS4 gjør det bra :hmm: (Vil ikke si at PS4 er derfor "best", men heller det beste alternativet. )Vel hva mener dere er en vinnende konsoll da?

 

Skinner godt igjennom at du er en Playstation fanboy, uansett hvordan du prøver å kamuflere det ;)

Lenke til kommentar

Han har skrevet det rett ut at han er en Sony-fanboy flere ganger de siste dagene, så han kamuflerer det ihvertfall ikke.

 

Haha stakkars. Jaja, greitt å vite. Takk for infoen.

 

Uten de, hadde det ikke vært noen konsollkrig, mindre underholdning og antagelig mindre kunder, som igjen betyr mindre spill for oss på sidelinjen.

 

Hva hadde det med min kommentar om at jeg mistenkte en for å være PS fanboy?

Lenke til kommentar

 

Langt ifra enig i det XBox-teamet gjør med XBone (ikke at det kommer til å ramme meg), men morro at PS-brukerne nå plutselig syns det er ok å måtte betale for å spille online etter å ha brukt det mot XBox i flere år :)

 

 

 

Bullshit for min del. Jeg har aldri vært fornøyd med ps3's online funksjoner, eller selve meny navigasjonen og utseendet på menyen. Synes det går litt tregt. Xbox 360 er favorittkonsollen i nåværende gen (dersom man ser bort ifra spill etc, men kun på selve boksen og menyene.) Soleklar vinner med tanke på Live vs. Psn. Avataren er også stas :) Men det kan ha noe å gjøre med at jeg kjøpte slim versjonen? Har de gamle 360 samma menyer etc?

Lenke til kommentar

Bullshit for min del. Jeg har aldri vært fornøyd med ps3's online funksjoner, eller selve meny navigasjonen og utseendet på menyen. Synes det går litt tregt. Xbox 360 er favorittkonsollen i nåværende gen (dersom man ser bort ifra spill etc, men kun på selve boksen og menyene.) Soleklar vinner med tanke på Live vs. Psn. Avataren er også stas :) Men det kan ha noe å gjøre med at jeg kjøpte slim versjonen? Har de gamle 360 samma menyer etc?

 

Xbox 360 positive sider over PS3 = bedre anti-aliasing, kjappere loading, bedre fps.

Xbox 360 negative sider i forhold til PS3 = bråkete dvd rom, bråkete vifte, ustabil (kan fryse som krever restart), ring of death. Hele greia føles som noe billig plastikk ræl kjøpt på nille.

 

Derfor bruker jeg nå Sony istedenfor Microsoft.

Lenke til kommentar

Føler at Xbox One presser mot nye tider. Et bedre spill platform. Mens Playstation bare forbedrer noe som alt er. Men bringer ikke noe store steg frem mot nye tider. Alle klager på Xbox One. Men slikt M$ velger å gjøre ting nå, er nok den løsningen som vil gi en best mulig tjeneste. Begge platformene ser meget bra. Å har vær sine sterke sider. Men leter man etter midpunkte i stua, og ikke consollen på gutte rommet, er nok XOne tingen. Ser veldig frem til ny konsoll, å håper på mye kjekke og creative spill. Mer spill som Little Big Planet og Spark. Er nok av FPS spill der man dreper 1000 folk i minuttet. Så bring the new age!

Lenke til kommentar

Føler at Xbox One presser mot nye tider. Et bedre spill platform. Mens Playstation bare forbedrer noe som alt er. Men bringer ikke noe store steg frem mot nye tider. Alle klager på Xbox One. Men slikt M$ velger å gjøre ting nå, er nok den løsningen som vil gi en best mulig tjeneste. Begge platformene ser meget bra. Å har vær sine sterke sider. Men leter man etter midpunkte i stua, og ikke consollen på gutte rommet, er nok XOne tingen. Ser veldig frem til ny konsoll, å håper på mye kjekke og creative spill. Mer spill som Little Big Planet og Spark. Er nok av FPS spill der man dreper 1000 folk i minuttet. Så bring the new age!

 

If it ain't broke, don't fix it. Xbox kommer til å grave sin egen grav. Det eneste de kan vinne på nå er bra ekslusive titler.

Virker ikke som du har spilt mye FPS, da 1000 folk i minuttet er umulig. Selv i Doom så var dette umulig.

Lenke til kommentar

Føler at Xbox One presser mot nye tider. Et bedre spill platform. Mens Playstation bare forbedrer noe som alt er. Men bringer ikke noe store steg frem mot nye tider. Alle klager på Xbox One. Men slikt M$ velger å gjøre ting nå, er nok den løsningen som vil gi en best mulig tjeneste. Begge platformene ser meget bra. Å har vær sine sterke sider. Men leter man etter midpunkte i stua, og ikke consollen på gutte rommet, er nok XOne tingen. Ser veldig frem til ny konsoll, å håper på mye kjekke og creative spill. Mer spill som Little Big Planet og Spark. Er nok av FPS spill der man dreper 1000 folk i minuttet. Så bring the new age!

Spørsmålet er hvor grei One blir som mediaboks, er vell en stor fare for at den blir veldig knyttet mot innholdslevrandører men masse funkjoner som kun funker i usa, dårlig støtte for filformater osv.

Vil trolig falle litt mellom to stoler, mer muligheter en get / kanal digital boksen men mindre en noe fra en uavhenging leverandør.

 

Tror hovedproblemet med One sin drm er negativ reklame. Spillerene hater det selv om de fleste ikke får problemer med det.

Dette skaper et problem siden spillerene er de som kjøper mye spill, konsoll levrandørene tjener penger på lisenser på spillsalg. De tjener ikke penger på at noen som ikke kjøper spill men kjøper et subsidiert mediasenter med 8 cpu kjerner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...