Mala Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Hvilket Rainbow Six-spill? Rainbow Six: Vegas Ikke helt nyeste dato på disse spillene... Endret 16. september 2013 av Mala 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ikke akkurat. Har da sett Rainbow Six Vegas 1 & 2 bli solgt sammen til under hundrelappen. Men, det er bedre enn ingenting. Og har man ikke spillene fra før av så er alt fryd og gammen, gratis er tross alt bra. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Neste gratisspill (Tilgjengelig 1. oktober) blir Might & Magic: Clash of Heroes. Enda et arcadespill. Synd, for jeg håpet på et av Borderlands spillene eller Left 4 Dead. Jaja, er jo som sagt gratis så man kan vel ikke klage. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Det er greit det er gratis og alt det der, men det føles som at de ikke har gitt så mye tanke rundt hele Games for Gold opplegget. En bedre idè hadde vært om de la ut et knippe spill på la oss si 3-5 stk og så fikk man heller velge et av de spillene. Frem til nå har det ikke vært mye å hoppe i taket for. Det er jo spill som majoriteten har spilt igjennom for lenge siden. Men gratis er gratis så jeg klager ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 De har ett stykke igjen før det kan måle seg med PSN+ ja. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan si meg enig i at utvalget kunne ha vært bedre. Jeg er dog fornøyd med at vi faktisk får beholde spillene selv om vi slutter å betale for Gold.Nytt spill i dag: Might & Magic: Clash of HeroesHalo 3 blir forresten det neste spillet etter Might & Magic. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har hatt superflaks med spillene vi har fått så langt. Jeg har sikkert spilt 90% av 360 biblioteket men nesten ingen av spillene vi har fått å langt. Bortsett fra crackdown, men det er jo så bra at jeg rundet det en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå