Knuttsen Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Defense Grid? Haha! Joda, det er et veldig bra spill, men de burde ha startet tjenesten med et skikkelig BANG. Kjøpte Defense Grid + DLCene på Steam for 2 år siden for 1€ da det var på weekend deal. Overdelivering value. De startet jo med Fable 3. 2 Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Neste spill er Assassins Creed 2 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hvorfor er det ikke noe reklame for dette inne på x-box menyene? Har x-box gold, men har ikke sett noe til noen gratis spill. Hvor finner jeg evt det som er gratis nå? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Det står Games for Gold på en tile på hovedskjermen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ikke feil med gratis Assassin's Creed 2! Regnes vel som kanskje det beste i serien? Har ikke prøvd noen av dem ennå. Noen som vet hva neste spill blir? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Halo 3 blir vist etter en kommende deal of the week hvor DLC er på tilbud. Ikke sagt noe hva som blir neste spill enda. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Crackdown er nå tilgjengelig gratis! Spilte det litt igår, og må si jeg likte det, blir nok brukt endel tid på det fremover. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Du får si ifra når du har samlet 500 agility orbs. 1. august: Crackdown 15. august: Dead Rising 2 og Dead Rising 2 Case Zero Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kult med combo av Case Zero og Dead Rising 2. Case Zero er verdt å få med seg også. God oppladning til hovedspillet, fungerte veldig bra for å sette seg inn i forskjellene mellom DR1 og DR2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Er den jævla timeren med i Dead Rising 2? Endret 2. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det er den jævla timeren som gjør spillet bedre. Du kan spille uten timer i Dead Rising 3, men ærlig talt er med det beste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Tja smak og behag, nå skal jeg være så ærlig og si at jeg ikke gav det første Dead Rising særlig mye tid egentlig. Endret 3. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Crackdown er nå tilgjengelig gratis! Spilte det litt igår, og må si jeg likte det, blir nok brukt endel tid på det fremover. Crackdown er vel kanskje det beste "GTA" spillet denne generasjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Sandbox. En av de beste absolutt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Agility orbs = Drugs.. Må bare ta en til før det er kveld. Spent på hvem som utvikler nr 3 i rekken. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ikke helt fornøyd med siktingen i spillet so far. Vanesak, men irriterende 500 orbs og 300 secret, kan bli funny Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hadde mistet min Crackdown save som var nesten 100% og ble litt skuffet, men begynte å spille på nytt og nå har jeg spilt gjennom en gang til. Få spill slår dette her. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hold brillan! Rainbow Six er det nye spillet i Games with Gold! MS bare gir og gir! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Hvilket Rainbow Six-spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå