Gå til innhold

Games with Gold

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være greit å lage en informasjonstråd for Microsoft's PS Plus-aktige Live kampanje. :)

• To nye spill hver måned fra og med juli og frem til Xbox One blir lansert
  • Du får beholde spillene selv etter du har avsluttet Gold-medlemskapet ditt.
  • Du må ha betalt for XBL Gold for å kunne laste dem ned. Dvs at Gold trials ikke gir deg rett til å få spillene gratis
  • Gratisspillene kommer til å være gratis i 14 dager før Microsoft krever betaling for dem igjen.
  • I forbindelse med E3 og for å feire kampanjen har MS gjort Fable III gratis.
  • 1. juli: Defense Grid Awakening

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg har 14 dager til å runde evt spill jeg ønsker å laste ned? Etter det for å spille må jeg kjøpe?

Har hittil alle som blir gratis, men kommer vel noe gøy etterhvert :)

Regner med det funker sånn at man har fjorten dager å laste ned spillet og da er det ditt for så lenge du måtte ønske.

Lenke til kommentar

Kan man få kjøpt den nye xbox 360 allerede nå, eller kommer det da xbox one kommer ut?

Kommer nok straks til Norge. Var jo en hemmelighet før E3-konferansen, og de sa jo at den skulle være i salg nå. Tar vel litt tid å shippe konsollene jorden rundt.

Lenke til kommentar

Kommer nok straks til Norge. Var jo en hemmelighet før E3-konferansen, og de sa jo at den skulle være i salg nå. Tar vel litt tid å shippe konsollene jorden rundt.

Jeg forståd det slik at noen land skulle få den før andre. De prioriterer Nord-Amerika og Storbritannia i første omgang.
Lenke til kommentar

Jeg postet en teardown av den i den vanlige Xboxkafeen. Merkelig opplegg, hvor mange av utgangene har blitt fjernet.

Ah. Se der ja. ..men det er ingen som har sagt noe om hvor stor den er i forhold til den forrige modellen? Eller om den bruker en ekstern strømforsyning?
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm. ACII og Halo 3 er visstnok ikke de neste spillene i kampanjen likevel.

Games with Gold for July 1: Defense Grid: The Awakening

Defense GridAs part of the “Games With Gold” program announced at E3 in June, I wanted to give you a heads up the next title will be Defense Grid: The Awakening. Normally 800 Microsoft Points, Defense Grid: The Awakening will be free for Xbox LIVE Gold members July 1st through July 15th .

http://majornelson.com/2013/06/30/games-with-gold-for-july-1-defense-grid-the-awakening/

Det er faktisk et ganske bra spill. Bare synd jeg allerede har kjøpt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...