Mr. Pants Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg tenkte det kunne være greit å lage en informasjonstråd for Microsoft's PS Plus-aktige Live kampanje. To nye spill hver måned fra og med juli og frem til Xbox One blir lansert Du får beholde spillene selv etter du har avsluttet Gold-medlemskapet ditt. Du må ha betalt for XBL Gold for å kunne laste dem ned. Dvs at Gold trials ikke gir deg rett til å få spillene gratis Gratisspillene kommer til å være gratis i 14 dager før Microsoft krever betaling for dem igjen. I forbindelse med E3 og for å feire kampanjen har MS gjort Fable III gratis. 1. juli: Defense Grid Awakening Endret 30. juni 2013 av Leflus Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Liker at man får beholde spillene. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fable 3 er gratis i 14 dager. Kom over spillet tidligere i dag Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Så jeg har 14 dager til å runde evt spill jeg ønsker å laste ned? Etter det for å spille må jeg kjøpe? Har hittil alle som blir gratis, men kommer vel noe gøy etterhvert Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Så jeg har 14 dager til å runde evt spill jeg ønsker å laste ned? Etter det for å spille må jeg kjøpe? Har hittil alle som blir gratis, men kommer vel noe gøy etterhvert Regner med det funker sånn at man har fjorten dager å laste ned spillet og da er det ditt for så lenge du måtte ønske. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Regner med det funker sånn at man har fjorten dager å laste ned spillet og da er det ditt for så lenge du måtte ønske. Jepp Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Grei deal dette da men litt psn pluss kopiering av ms kansje Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan man få kjøpt den nye xbox 360 allerede nå, eller kommer det da xbox one kommer ut? Lenke til kommentar
samco Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Usikker i norge , men ja den skal være ute nå til salg ivertfall Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Ja den mye modellen har druknet litt i alle disse nyhetene. Litt rart de ikke satte ned prisen litt samtidig. Endret 12. juni 2013 av Knuttsen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan man få kjøpt den nye xbox 360 allerede nå, eller kommer det da xbox one kommer ut? Kommer nok straks til Norge. Var jo en hemmelighet før E3-konferansen, og de sa jo at den skulle være i salg nå. Tar vel litt tid å shippe konsollene jorden rundt. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tydelig at de er rett rundt hjørnet, da Gamestop selger Xbox til 1000 nå, 400 hvis du bytter inn 2 spill fra den lista. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Kommer nok straks til Norge. Var jo en hemmelighet før E3-konferansen, og de sa jo at den skulle være i salg nå. Tar vel litt tid å shippe konsollene jorden rundt. Jeg forståd det slik at noen land skulle få den før andre. De prioriterer Nord-Amerika og Storbritannia i første omgang. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ahh, okey. Men Norge vil nok være et av landene rett etter USA og Storbritannia da, regner jeg med. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Ahh, okey. Men Norge vil nok være et av landene rett etter USA og Storbritannia da, regner jeg med. Sannsynligvis. Jeg synes at det har kommet merkelig lite informasjon om den nye modellen så langt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg postet en teardown av den i den vanlige Xboxkafeen. Merkelig opplegg, hvor mange av utgangene har blitt fjernet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg postet en teardown av den i den vanlige Xboxkafeen. Merkelig opplegg, hvor mange av utgangene har blitt fjernet. Ah. Se der ja. ..men det er ingen som har sagt noe om hvor stor den er i forhold til den forrige modellen? Eller om den bruker en ekstern strømforsyning? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Hmm. ACII og Halo 3 er visstnok ikke de neste spillene i kampanjen likevel. Games with Gold for July 1: Defense Grid: The Awakening Defense GridAs part of the “Games With Gold” program announced at E3 in June, I wanted to give you a heads up the next title will be Defense Grid: The Awakening. Normally 800 Microsoft Points, Defense Grid: The Awakening will be free for Xbox LIVE Gold members July 1st through July 15th . http://majornelson.com/2013/06/30/games-with-gold-for-july-1-defense-grid-the-awakening/ Det er faktisk et ganske bra spill. Bare synd jeg allerede har kjøpt det. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Defense Grid? Haha! Joda, det er et veldig bra spill, men de burde ha startet tjenesten med et skikkelig BANG. Kjøpte Defense Grid + DLCene på Steam for 2 år siden for 1€ da det var på weekend deal. Overdelivering value. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå