y tho Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Har da sett på flere steadicam og fant ut at Smoothee var en av de bedre til ikke en aller værst pris, men finner da ingen i norge som selger denne. http://www.amazon.com/Steadicam-Smoothee-iPhone-4S/dp/B004CJ8CS2 Noen som vet om noen butikker som kanskje har den? Må ikke være nettbutikk. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Du kan vel kanskje kjøpe et vanlig steadicam, og så kjøpe stativfeste til iPhonen for å sette på et vanlig ett? Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Du kan vel kanskje kjøpe et vanlig steadicam, og så kjøpe stativfeste til iPhonen for å sette på et vanlig ett? Tenkte å bruke det for GoPro, og det var ikke den dyreste prisen på den heller. Men får vell gå får noe større så jeg får brukt på DSLR også. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Har du sjekket hos dealextreme ?, fant noen typer i farten men du får søke litt selv der Endret 12. juni 2013 av Nautica Lenke til kommentar
y tho Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har du sjekket hos dealextreme ?, fant noen typer i farten men du får søke litt selv der Har vært der ja, men tror jeg satser for litt bedre kvalitet. Går Media og Kommunikasjon og bruker kamera endel, så går nok for Glidecam XR-1000 Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Jepp, vi selger Steadycam Smoothee på jobben. Ta kontakt med [email protected] så kan du få priser da jeg er på ferie om dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå