Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ultrabook - vente på haswell?

Anbefalte innlegg

MacBooken Proen min skal byttes ut når jeg begynner på ny skole etter sommeren, og jeg vil ha en ultrabook med windows.

Har sett på Asus Zenbook UX32VD/UX31A og Samsung 900X3E og jeg heller mot Samsung, spesielt grunnet utseende og trackpad. Er det ultrabooks med haswell rett rundt hjørnet eller kan jeg med god samvittighet paye åtte lapper for et år gammel hardware?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok rett rundt hjørnet. Du burde vente litt om du er opptatt av lengre batteridrift.

Dell har nettopp vist frem nye alienware's med haswell, så det kan ikke være så langt unna.

Husk at det i denne bransjen er sammenfallende lanseringer med enkelte begivenheter som skolestart , jul etc ikke uten grunn, for å få opp salget av nyheter selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det er nok rett rundt hjørnet. Du burde vente litt om du er opptatt av lengre batteridrift.

Dell har nettopp vist frem nye alienware's med haswell, så det kan ikke være så langt unna.

Husk at det i denne bransjen er sammenfallende lanseringer med enkelte begivenheter som skolestart , jul etc ikke uten grunn, for å få opp salget av nyheter selvfølgelig.

Takk for svar. Da venter jeg litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...