Gå til innhold

Fikk spille krigsspill på skolen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehh... treffskadene i cs er nærmest reelle?

er det ikkje normalt å dø etter 3-4 glock skudd i hue da :shrug:

.. eller er det noen som dør hvis man skyter en person med awp i armen?

Du er rimelig screwed viss du blir truffet med awp i armen ja. Tar jeg ikke feil er det 12,7 mm (50. cal)

Lenke til kommentar

Du er rimelig screwed viss du blir truffet med awp i armen ja. Tar jeg ikke feil er det 12,7 mm (50. cal)

hvis AWM'en i spillet er 0.50 BMG, så er man seriøst død om man blir truffet i fingen...av den enkle grunn at lufftrykket river av deg resten av armen...i virkeligheten da...

AWM/AWP kan fås i flere kaliber, alt fra 7.62x51mm NATO(.308 Winchester), til den mer kraftige .338 Lapua (8.60x70mm), .300 Winchester Magnum og 7mm Remington Magnum. Det finnes dessuten en Arctic Warfare .50, som naturligvis er .50 BMG...

tror den i spillet skal være .338 Lapua

når det gjelder topic: oooh stooor overraskelse...vi fikk da vitterlig tillatelse til å sette opp en dedikert Quake1 server da jeg gikk i videregående... (det jeg reagerer på er at de kaller det ett krigsspill :) jeg trodde det var snakk om at de lærte lagarbeid og slikt ved å spille Operation Flashpoint eller no slikt...)

Lenke til kommentar

At dette er "førsteside-stoff" sier noe om den latterlige avisen og dens mangel på gode saker å sette på førstesiden, den sier derimot ingen ting om nordlendinger. Er jo avisen som har problemer da... Og: det jobber ikke bare nordlendinger i avisa, så det kan like godt være en tulling av en SØRING som har skrevet denne saken, bestemt at den skulle lages, eller puttes på førstesiden! :lol:

Lenke til kommentar

....eller foten...

Jeg vil vel klassifisere det magnum kalibret som awp bruker som

ganske kraftig og hvis den havner i f.eks låret så er du toast,

du kan lett forblø før du kan ramse opp engelske eliteserie lag i fotball.

selv en 9x19 i låret eller arma på feil sted og du ligger tynt an.

Lenke til kommentar

AWM/AWP kan fås i flere kaliber, alt fra 7.62x51mm NATO(.308 Winchester), til den mer kraftige .338 Lapua (8.60x70mm), .300 Winchester Magnum og 7mm Remington Magnum. Det finnes dessuten en Arctic Warfare .50, som naturligvis er .50 BMG...

her så jeg awp-rifle snakk og jeg hadde trodde jeg ville finne mye å rette på her - men det var ikke noe faktisk :).

cs er utrolig lite realistisk, hver gang jeg spiller det finner jeg haugevis av nye ting som er helt på jordet. våpene er tilpasset for venstrehendte, det eksisterer ikke tilsvarende våpen IRL med mindre de er custom built av noen, unntaket er AUG som er tilpasset venstre og høyre hendte.

jeg vet ikke om en eneste ting i cs som er realistisk, de få tingene som har ett snev av realisme i seg har en milliard ting som er like realistisk som barnetv. men, cs er veldig gøy, og det som er så spesielt med spillet er at det tar under 5 minutter og lære alt som trengs for å komme igang mens man ikke er helt utlært selv etter år med spilling.

Lenke til kommentar

:lol: Jaja, skjer vel heller lite nordpå når de begynner å spille CS på skolen og med foreldrene bak seg...jeg vet ikke hva som er mest latterlig, men det forklarer jo en hel del :D

Neida, Nordlendinger er kule de...Bare teit å mobbe så ta det som den spøken det var :yes:

Kom på en ting...Smalt det ikke et tog eller to i veggen en plass nordpå nettopp? Kanskje de burde holde seg unna "Train sim" spilling som opplæring :p

Lenke til kommentar

....eller foten...

... eller tåa?

Beklager, måtte bare! :D

Ta forøvrig en titt på denne tråden om vold i dataspill. Der er det mange (deriblant meg) som har sagt sin mening om temaet.

Lenke til kommentar

her så jeg awp-rifle snakk og jeg hadde trodde jeg ville finne mye å rette på her - men det var ikke noe faktisk :).

cs er utrolig lite realistisk, hver gang jeg spiller det finner jeg haugevis av nye ting som er helt på jordet. våpene er tilpasset for venstrehendte, det eksisterer ikke tilsvarende våpen IRL med mindre de er custom built av noen, unntaket er AUG som er tilpasset venstre og høyre hendte.

jeg vet ikke om en eneste ting i cs som er realistisk, de få tingene som har ett snev av realisme i seg har en milliard ting som er like realistisk som barnetv. men, cs er veldig gøy, og det som er så spesielt med spillet er at det tar under 5 minutter og lære alt som trengs for å komme igang mens man ikke er helt utlært selv etter år med spilling.

:D

når det gjelder tilpassing til venstrehendte, så tror jeg det var fordi cartridge ejection er hardkodet til å skje på en bestemt side, og at modellene er tilpasset det for ikke å se helt noldus ut når hylsa popper ut på "feil" side...

Lenke til kommentar

Eller fordi det helt fra beta 1 var at våpnet var på venstre side,

han duden som laga CS var visstnok venstrehendt.

men hvis du i spillet velge å ha våpnet på venstre side blir det

riktig fordi modellen speiles over.

hehe noldus ja, det minner meg om en UB korporal vi kalte for

noldus på rekruttskolen.. en liten sprett med fregner som var glad i push-ups..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...