Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

God nok PSU?

Jenbu

Anbefalte innlegg

Din mening er din mening, min mening er min mening, og JEG MENER at 10 prosent høyere kan være forskjellen mellom spillbart og uspillbart, Dette er MIN mening, så får andre mene hva dem vil om det.

Så gjør som jeg sa å test ut meningen din.

Hvis du ser noen spesiell forskjell på 30 og 33 fps så har du noen spesielle øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lett å få tak i brukte 670/680 kort må. Det er den beste dealen. Hadde jeg ikkje vært så lat, så hadde jeg solgt mine 3 stk gtx 680 med EK vannkjøling.

hvorfor skulle det være lett å få tak i brukte 670/680 kort nå ? har man 6x0 kort nå så er det best å kjøpe et til for å kjøre sli, eller har man 670 i sli som jeg har f.eks så er det 0 poeng i å oppgradere..med mindre man vil kaste penger ut av vinduet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke undervurder idioter!

sant hehe. og selfølgelig, har man nok av penger så er jo seff titan eller 780 i sli rått. men i hvilke spill trenger man så rå ytelse. eneste må være i flerskjerm oppsett evt. men igjen da har man ofte litt for mye penger :p

Lenke til kommentar

Hvilke spill i moderne tid trenger man IKKE så god ytelse? Blir aldri for lite aliasing, oppløsning og for mange skjermer. :)

Noen spill trenger jo dette for å kjøre bra overhode, selv med en skjerm, lav oppløsning og lav anti-aliasing.

Meeen, tror denne tråden nå har utspilt sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...