Gå til innhold

God nok PSU?

Jenbu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor ligger det til 2300 kr?

Jeg finner det rimeligste til 2516 kr, med en dårligere kjøleløsning og lavere ytelse enn GTX 770. Da går du 600 kr opp for GTX 770 med Asus DC2 kjøler og vips så er dette faktisk ikke en dårlig deal.

1000 kr diffen du oppgir er feil.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

litt over 3 lapper er da ikke så veldig dyrt for en direct cu2 utgave fra asus, mener 670 i samme utgave faktisk var et par hundrelapper dyrere da det ble lansert. ja du kan overklokke et 670, med mer varmeutvikling, mer ustabilitet og mer støy.

Har du råd...kjøp et 770 vill du spare noen kroner og ta sjangsen på overklokking, kjøp et 670.

Lenke til kommentar

Problemet er bare det at det er ingen grafikkinnstillinger du kan kjøre på et GTX 770 som et GTX 670 ikke vil klare like bra.

Du kaster bokstavelig talt 1000 kroner ut vinduet på å velge 770 over 670

What? I følge Hardware sin test så er det ca 10% bedre ytelse med 770 over 670.

Om det er verdt prisforskjellen er en annen sak.

Lenke til kommentar

Det kommer jo an på hvilket spill som blir kjørt. 10% på 70fps betyr ikke.men.10% på 30 eller 40 fps er faktisk merkbart.

Unnskyld, men hva mener du?

Du ser like stor forskjell på 30 og 33 fps som du gjør på 50 og 55 fps, Forskjellen på de to kortene i forhold til hverandre er veldig liten, i absolutt framerate merker du ikke forskjell med mindre det er 25% høyere ytelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg mener...er at når en setting i spill så vidt er spillbart (la oss si 30 fps) så hjelper det faktisk med 3 ekstra fps. Å gå fra 70 til 77 eller 50-55 merker jeg ikke like stor forskjell, fordi kortet klarer å skvise ut nok frames til at jeg ikke reagerer på flyten i spillet. MEN dette er MIN mening.

En annen ting er at rimligste 670 jeg har sett koster 2500 ca, rimligste 770 har jeg sett til 2995, Så prisforskjell mellom rimligste utgave av begge modellene er ca 500, det mener jeg det er verd for å gå litt opp i ytelse. Det er hva jeg synes, så får andre mene det dem ønsker.

Lenke til kommentar

Det jeg mener...er at når en setting i spill så vidt er spillbart (la oss si 30 fps) så hjelper det faktisk med 3 ekstra fps. Å gå fra 70 til 77 eller 50-55 merker jeg ikke like stor forskjell, fordi kortet klarer å skvise ut nok frames til at jeg ikke reagerer på flyten i spillet. MEN dette er MIN mening.

En annen ting er at rimligste 670 jeg har sett koster 2500 ca, rimligste 770 har jeg sett til 2995, Så prisforskjell mellom rimligste utgave av begge modellene er ca 500, det mener jeg det er verd for å gå litt opp i ytelse. Det er hva jeg synes, så får andre mene det dem ønsker.

om du får 30 eller 33 fps så er ikke spillet spillbart alikevel. derfor er som arni90 sier 770 bortkastet mot 670.

Lenke til kommentar

10% vil alltid være 10%. Det er ikke slik at 33 fps virker mye bedre enn 30.

Prøv selv, last ned dxtory og cap fps på 30 å etterpå 33.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...