Håvard Hofstad Ruud Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Franskmennene gir oss mye å glede oss til. Les hele saken Lenke til kommentar
Mightyers Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 The division så lovende ut! Gleder meg 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 The Division var det som pirret interessen min mest. Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Det så veldig lovende ut!! edit: helt til jeg leste nettbasert rollespill.. Endret 11. juni 2013 av DanielKvam Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Jeg stusser litt på The Crew. Fyren sier det vil revolusjonere sjangeren med en stor, åpen verden, viske ut grensen mellom single- og multiplayer osv, men er det bare jeg som tenker Test Drive Unlimited 3? Det så veldig lovende ut!! edit: helt til jeg leste nettbasert rollespill.. Hvorfor det? Nettbasert rollespill betyr ikke nødvendigvis Tom Clancy's World of Warcraft. Det kan like gjerne være et helt vanlig spill med flere spillere, eller et Battlefield med rollespill-elementer. (bygge karakteren osv som i vanlige rollespill.) Endret 12. juni 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå