Gå til innhold

Når kommer ny versjon av iPad mini?


Heika98

Anbefalte innlegg

Jeg har nå en iPad 2 som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg synes at den er litt stor til å ha med seg. Den tar ganske mye plass i sekken, så det blir enten laptopen eller iPad-en med på skolen. I dag prøvde jeg iPad mini-en til en kompiss og jeg synes det var en veldig hendig størrelse på den. Og kameraet er mye bedre enn på min iPad 2. Men jeg har hørt at en ny iPad mini med retina skjerm er like om gjørnet. Er det noen som vet når den kommer? Er det noen sjense for at den kommer før/i løpet av fellesferien? Eller snakker vi i oktober eller mot juletider?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjorde det, og der sto det at iPad mini 2 kommer i løpet av sommerren og retina iPad mini kommer en gang i 2014. Men iPad mini 2 kommer uten kamera, så jeg er veldig usikker. Skal jeg kjøpe iPad mini nå, iPad mini 2 til høsten eller vente til neste pr med å kjøpe retina. Jeg har ganske lyst på en da den er lett å ta med meg. Men... Den eneste forskjellen på iPad 2 og iPad mini er jo egentlig bare størrelsen, så ytelsesmessig er det jo ikke vedt å kjøpe nå. Jeg tror jeg venter litt og ser hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...