Thor. Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Etter mye frem og tilbake valgte jeg å plassere tråden her. Har nå bodd i snart to år på en hybel i lille Molde, og helgemønsteret begynner å bli ganske så likt. Om helgene så drar jeg enten hjem til familie, blir på hybelen med kompiser eller tar en rolig helg der jeg ikke gjør noen verdens ting annet enn litt obligatorisk husarbeid og kanskje en spassertur på fjellet. Denne helga føler jeg for å bryte dette mønsteret og gjøre noe alene eller sammen med noen nye folk, enten på hybelen, eller en aktivitet i byen. Men jeg vet ikke hva jeg vil. Og jeg kjenner ikke til tilbudene som finnes i byen. Så jeg håpte på noen forslag. Gjerne noe som regnes som litt fysisk aktivitet, men det er ikke noe krav. Kast utfordringene på meg! Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ta deg en sykkeltur til Ålesund. Jeg har hørt at Ålesund er bedre enn Molde. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Har dessverre ikke sykkel, og jeg sykler ikke strekningen Molde-Ålesund, det er for langt for min kondis og direkte farlig.. http://www.rbnett.no...icle7721247.ece Endret 11. juni 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dra ut på byen og snakk med randoms, skaff nye kontakter osv..? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dritt deg dritings med venner? alltid gøy... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kast utfordringene på meg! Lyst på en ny hobby? Isåfall er RC Multikopter moro.. Filmsnutt fra en norsk fyr som behersker helikopteret bra; Aboslutt en moro hobby som man kan bruke mye tid på om man vil.. Utover det så kjenner jeg ikke til Molde noe særlig, så aner ikke hvilke andre aktiviteter du kan finne på der. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Molde er en tørr by der folk enten er dritings, eller sitter inne (som meg). Og de som er på gaten er sjeldent lett å få kontakt med. RC helikopter høres morsomt ut, men jeg har ikke råd til en slik kostbar hobby akkurat nå. Fyll er hverken noe som frister eller "noe nytt". Og fallskjerm kan jeg ikke hoppe i av personlige grunner. Jeg høres kanskje vanskelig ut nå men jeg vet virkelig ikke om noe som frister. Har lyst til å kjøre en tur. Kanskje til trollstigen eller noe men bilen min et ikke pålitelig nok til slike turer. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Lag drømmehagen! Start et band! Lær deg å klatre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Roadtrip kan være gøy med noen venner. Lenke til kommentar
process Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Denne helga føler jeg for å bryte dette mønsteret og gjøre noe alene eller sammen med noen nye folk, enten på hybelen, eller en aktivitet i byen. Men jeg vet ikke hva jeg vil. Og jeg kjenner ikke til tilbudene som finnes i byen. Du kan forsøke geocaching. Det er 'GPS orientering' hvor du leter etter skjulte 'cacher' som befinner seg på bestemte koordinater. Du kommer deg ut og drar til steder du kanskje vanligvis ikke hadde besøkt. En sjelden gang møter du også på andre geocachere. Det er noen år siden jeg gjorde dette sist og da brukte vi en dedikert GPS og ikke en som var del av en mobiltelefon. Det er mulig at gode telefoner med en god mottager i dag vil kunne gi den nøyaktigheten og dekningen (ift. ting som dekker for himmelen) som trengs, men det er jeg litt usikker på. I såfall forsøk å finn en god gps programvare hvor du kan taste inn koordinater til dit du skal. Få tak i ordentlig GPS hvis du kan. På http://geocaching.com finner du informasjon. Der kan du kan søke opp koordinatene til geocachene du måtte ønske å besøke. Du kan også sette 'hjemmekoordinater' og finne ut hvilke som er nærmest. Lag en konto. Det er noen i Moldeområdet (kart) (liste) Mulig dette ikke er noe for deg, men det er nå i det minste et gjennomførbart forslag Endret 12. juni 2013 av process Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå