Gå til innhold

Luftgevær til 1500,- ca


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt litt på å kjøpe meg et luftgevær. Bruken skal egentlig bare være å skyte på blink. jeg har en relativt stor tomt, så det hadde vært kjekt med en som har litt rekkevidde.

 

Jeg har sett en del på forskjellige typer luftgevær, både fjærdrevet og gass/Co2 drevet. Men så kom jeg over "Hatsan 1000s Vortex". Denne ser veldig kul ut og den bruker komprimert luft istedet for fjær når man "knekker" luftgeværet. Da slipper jeg hvertfall å tenke på at fjæra kommer til å ryke.

 

Men så er jo greia at jeg ikke har peiling på luftgevær da;). Virker den typen jeg nevner her som et godt kjøp eller har noen andre tips til noe annet som passer bedre til mitt bruk og kostnads ønske.

 

Mvh "litt ivrig etter å få kjøpt"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som kan hjelpe? Har søkt litt rundt på forumuet, men der er det bare eventuelt poster om de gamle hatsan geværene, som har fjær og ikke komprimert luft slik den jeg har sett på. Eventult så er det Crosman sine luftgevær med nitro piston.

Har du vurdert å søke litt rundt på nettbutikkene som selger dette og mest sannsynlig har kundeanbefalinger?

 

Selv har jeg ikke luftgevær, kun luftpistoler, en Crosman 1377 og en Crosman Pro77, og er veldig fornøyd med begge (selv om jeg må innrømme det er morsommere å skyte med CO2 så jeg slipper å lade imellom hvert skudd).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...