Espen Jansen Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Yoshi trosser tyngdekraften på Wii U. Les hele saken Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skjønner hvordan Nintendo forsatt lever. De holder til i sin egen verden... Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du kan gi en gammel hest en ny vår, men den er allikevel ikke født i går. 2 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mario Kart 8 ser jo bare skamgøy ut hvis traileren er noe å gå etter. Om spillet får et bra matchmaking-system, og fungerer godt i splitscreen blir jo dette "insta"-suksess. Grafikkstilen er jo som vanlig topp. Siden jeg ikke har eid et Mario Kart siden Nintendo 64-utgaven blir nok dette også en fin oppfrisking av serien for meg personlig. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Kanonbra gameplay-trailer. Gleder meg å svi mer asfalt i kommende Mario Kart 8! Samtidig verdt å nevne, Mario Kart 7 er omtrent det beste i serien i mine øyner, sammen med Double Dash til GameCube. Mario Kart DD til GC, holy moly mange timer jeg har spilt det, latter, vinnerinstiktet, taperfølelsen og svette er lagt ned i det spillet Endret 11. juni 2013 av iL Sephiroth Lenke til kommentar
TekniskFeil Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Når vi først er inne på gamle racingspill og "nyvinningen" gravity. Hvor er en oppdatering av F-Zero :? 2 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ikke så mye nytt og spore, men ser jo at banedesignet potensielt kan bli litt nyskapende nå. Jeg drømmer om en nyversjon av Block Fort og ballongsmelling med 5 mann. Et Mario Kart spill hører alltid med til en Nintendo. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Men kan man spille fire personer lokalt? Jeg har bare sett bilder av to spillere samtidig hittil... Og er man tvunget til å bruke Wii-mote eller Wii U Game Pad? Jeg ser ikke noe informasjon rundt kontrollmuligheter. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Men kan man spille fire personer lokalt? Jeg har bare sett bilder av to spillere samtidig hittil... Og er man tvunget til å bruke Wii-mote eller Wii U Game Pad? Jeg ser ikke noe informasjon rundt kontrollmuligheter. Hvis ikke tror jeg de vil miste halvparten av kundene sine. Den viktigste formelen i Mario Kart på konsoll er jo uten tvil 4p. Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hvis ikke tror jeg de vil miste halvparten av kundene sine. Den viktigste formelen i Mario Kart på konsoll er jo uten tvil 4p. Indeed-o! Det er derfor jeg synes det er så rart at de ikke nevner det spesifikt. De påstar at man kan spillle 12 spillere online og lokalt, men hvordan i alle dager skal man få til det lokalt? Så, i samme video, sier de at de jobber med å få tospillerdelen (split screen) til å holde 60 FPS konstant. Det er derfor jeg blir forvirret. Jeg fant ut at de skal støtte alle typer kontrollere, men de lister ikke opp Wii U Pro Controller. Det er forhåpentligvis en glipp... Videoen jeg refererer til finner du her: http://e3.nintendo.com/videos/#/! Endret 12. juni 2013 av Stigtrix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå