Gå til innhold

E3 2013 og Sony sin kamp for forbrukere.

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke noe problem i å forandre mening. Eller kanskje alle skal ha samme mening hele tiden uavhengig av hva slags ny informasjon man får eller refleksjoner man gjør? Nei, det hørtes ikke noe bedre ut. Så istedenfor å være så opptatt av at han har forandret mening synes jeg du burde være opptatt av hva han sier.

Lenke til kommentar

Og siden denne tråden ble startet har _LarZen_ snudd helt om. :)

Hehe, ja jeg har det gitt. Og det er fordi etter litt ettertanke så er det helt greit i forhold til mitt bruksmønster. Det er ikke noe som er et problem for meg.

Og som jeg har skrevet i VS tråden så er dette hva jeg mener og jeg tenker kun på meg selv. Det er helt klart at mange av disse punktene vil by på problemer for mange. Og dem burde stemme med lommeboka å ikke kjøpe en XBO.

Selv om jeg tror det er Sony har gjort er kun å kjøpe seg litt tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ja jeg har det gitt. Og det er fordi etter litt ettertanke så er det helt greit i forhold til mitt bruksmønster. Det er ikke noe som er et problem for meg.

Og som jeg har skrevet i VS tråden så er dette hva jeg mener og jeg tenker kun på meg selv. Det er helt klart at mange av disse punktene vil by på problemer for mange. Og dem burde stemme med lommeboka å ikke kjøpe en XBO.

Selv om jeg tror det er Sony har gjort er kun å kjøpe seg litt tid.

Nå virker det ikke som om at du skrev tråden etter dine egne preferanser, men mer at du ikke liker retningen det tar for forbrukerrettighetene til folk flest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noe problem i å forandre mening. Eller kanskje alle skal ha samme mening hele tiden uavhengig av hva slags ny informasjon man får eller refleksjoner man gjør? Nei, det hørtes ikke noe bedre ut. Så istedenfor å være så opptatt av at han har forandret mening synes jeg du burde være opptatt av hva han sier.

Vet hva hans synspunkter er, og jeg er fullstendig enig. Det er ingenting ved Xbox One, basert på det vi vet i dag, som er en dealbreaker for meg heller. Mitt fokus er rettet mot det som betyr noe: Damn good entertainment, og der synes jeg titlene til XB1 er et hestehode foran PS4, basert på det vi har sett så langt. Forhåpentligvis er det flere som får et mer nyansert syn på den kommende generasjonen når de verste har gitt seg av fanboy-flamewar-rage.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...