Derimot Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tenker å kjøpe en forholdsvis dyr telefon fra ebay nå, men jeg lurer på hvordan det er med garanti og forsikring? Er dette noe jeg eventuelt kan kjøpe når jeg får telefonen hit? På forhånd takk! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg kan ikke svare for hvordan vilkår alle andre operatører har, men hos Telenor sin mobilforsikring til 99kr/mnd er det slik at forsikringen gjelder for den telefonen du har SIM-kortet ditt i, helt uavhengig av hvor du har fått den fra. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er vel ikke noe problem å forsikre telefonen, nei. Ta det opp med et forsikringsselskap eller mobiloperatøren din. Men "garanti" slik man pleier å snakke om det (reklamasjonsrett etter fkjl.) er ikke noe man kan kjøpe seg. Lenke til kommentar
OJM91 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 husk at noen mobilforsikringer solgt av telenett tilbydere har et eget punkt for telefoner som ikke kan fremskaffes i norske butikker. Disse dekkes ikke av forsikringen. Hvis du f.eks kjøper en kinesiskt telefon som ikke finnes i norge vil den heller ikke dekkes av forsikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå