CellularDude Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 OK, takk for svar. Kommer til å prøve med iCloud, da jeg helst vil ha over homescreen-layout, apps etc. Takk for tips! Ønsker deg lykke til Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Eg opplever fler bugs i beta 2 enn 1, flere som opplever dette? Henger seg stadig opp, og går til lock screen, og krever ofte omstart, pga mobildata problemer :S Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Eg opplever fler bugs i beta 2 enn 1, flere som opplever dette? Henger seg stadig opp, og går til lock screen, og krever ofte omstart, pga mobildata problemer :S Sønnen min oppgraderte til nyeste betaversjon i dag, og han har ikke problemer. Han har iPhone 4S. Hva har du? Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Sønnen min oppgraderte til nyeste betaversjon i dag, og han har ikke problemer. Han har iPhone 4S. Hva har du? Har iPhone 5... Vet ikke hva, men bare virker som det er litt ekstra tull etter eg gikk fra beta 1 til 2, men ikke noe som gjør den ubrukelig liksom Bra ikke alle sliter med dette da Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Har iPhone 5... Vet ikke hva, men bare virker som det er litt ekstra tull etter eg gikk fra beta 1 til 2, men ikke noe som gjør den ubrukelig liksom Bra ikke alle sliter med dette da jeg merket også flere buggs i 2-eren. samma gjorde en kompis Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 "Godt" eg ikke er den eneste da holdt eg på å si Gikk foresten i svart skjerm og til lock screen nå nettopp mens eg skulle inn å skrive her :o Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 I dag er det 3. juli og jeg har allerede brukt 411 Mb data. De siste tre dagene har jeg vært tilkoblet wifi nesten hele døgnet hver dag. Noen som vet hva som bruker så fryktelig mye data? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Gå til Settings > Cellular. Sjekk i listen med apper hva som tar datamengde. Du kan resette statistikken der. La telefonen kjøre noen dager og sjekke igjen. Om du ser en app som skiller seg ut så kan du stenge datatrafikken for appen. Endret 3. juli 2013 av Hille Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Eg opplever fler bugs i beta 2 enn 1, flere som opplever dette? Henger seg stadig opp, og går til lock screen, og krever ofte omstart, pga mobildata problemer :S Er nok litt tilfeldig dette. Selv har jeg ikke hatt noen problemer med Beta versjonene, mens andre har opplevd litt av hvert. Det er bare slikt man må regne med på en Beta Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Merker mange flere bugs i beta 2 enn 1 jeg også. I går kveld skulle jeg sjekke om jeg hadde fått melding, og da hadde plutselig iPhonen 5% (mot 87% når jeg kom hjem en time tidligere). Jeg fikk ikke låst opp skjermen og ingenting fungerte. Måtte ta en hard reboot. Veldig ofte når jeg skal åpne en app eller bla til neste hjemside, så blir skjermen svart og Apple-logoen dukker opp. Tre sekunder senere så er jeg oppe igjen, så usikker på om den rebooter eller hva den gjør. Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Akkuratt det samme som skjer her, har ikke låst seg så kraftig att det har krevd reboot da Men det med svart skjerm skjer ofte Beta 3 er vell rett rundt hjørne håper eg Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Veldig ofte når jeg skal åpne en app eller bla til neste hjemside, så blir skjermen svart og Apple-logoen dukker opp. Tre sekunder senere så er jeg oppe igjen, så usikker på om den rebooter eller hva den gjør. Den tar nok en restart av "skallet" som kjøres oppå IOS. Eller så er det multifunction som bugger seg ut å tar restart av seg selv hver gang du åpner en ny app Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Den tar nok en restart av "skallet" som kjøres oppå IOS. Mulig. Det er ihvertfall grusomt irriterende. Håper de får ordnet det i beta 3. -- Flere som irriterer seg over at klokken noen ganger midt på låseskjermen, før den flytter seg opp igjen? Grusomt irriterende og ser ikke spesielt profft ut. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Da er BETA3 ute, og endelig ser Podcast appen ut til å fungere igjen uten å henge seg hvert femte sekund! Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vurdere å installere beta igjen nå som 3'ern er ute. Noen som merker like mye ustabilitet som beta 2? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Her er release notes for iOS 7 Beta 3: http://bgr.com/2013/07/08/ios-7-beta-3-change-log/ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Vurdere å installere beta igjen nå som 3'ern er ute. Noen som merker like mye ustabilitet som beta 2? Har opplevd svært lite problemer med både BETA1 og BETA2, men blant annet Podcast appen har vært totalt ubrukelig i begge versjoner men virker fikset nå, også hadde jeg en random reboot en kort periode hvor skjermen ikke ville reagerer på noe som helst med BETA2. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Podcast-appen bruker jeg ikke, men på generelt basis så var Beta 2 mye mer ustabil enn den første i normal bruk. Jeg skal teste Beta 3 nå, så får vi se om den er litt mer stabil. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 da har jeg installert beta 2. Lastet akkurat ferdig beta 3 OTA. "Forbereder oppdatering" en stund nå. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Merker iallfall at iPad-versjonen er mykje meir smooth enn beta 2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå