Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sønnen min oppgraderte til nyeste betaversjon i dag, og han har ikke problemer. Han har iPhone 4S. Hva har du?

 

Har iPhone 5... Vet ikke hva, men bare virker som det er litt ekstra tull etter eg gikk fra beta 1 til 2, men ikke noe som gjør den ubrukelig liksom :) Bra ikke alle sliter med dette da :D

Lenke til kommentar

Eg opplever fler bugs i beta 2 enn 1, flere som opplever dette? Henger seg stadig opp, og går til lock screen, og krever ofte omstart, pga mobildata problemer :S

Er nok litt tilfeldig dette. Selv har jeg ikke hatt noen problemer med Beta versjonene, mens andre har opplevd litt av hvert.

Det er bare slikt man må regne med på en Beta :)

Lenke til kommentar

Merker mange flere bugs i beta 2 enn 1 jeg også. I går kveld skulle jeg sjekke om jeg hadde fått melding, og da hadde plutselig iPhonen 5% (mot 87% når jeg kom hjem en time tidligere). Jeg fikk ikke låst opp skjermen og ingenting fungerte. Måtte ta en hard reboot.

 

Veldig ofte når jeg skal åpne en app eller bla til neste hjemside, så blir skjermen svart og Apple-logoen dukker opp. Tre sekunder senere så er jeg oppe igjen, så usikker på om den rebooter eller hva den gjør.

Lenke til kommentar

Veldig ofte når jeg skal åpne en app eller bla til neste hjemside, så blir skjermen svart og Apple-logoen dukker opp. Tre sekunder senere så er jeg oppe igjen, så usikker på om den rebooter eller hva den gjør.

 

Den tar nok en restart av "skallet" som kjøres oppå IOS.

Eller så er det multifunction som bugger seg ut å tar restart av seg selv hver gang du åpner en ny app

Lenke til kommentar

Den tar nok en restart av "skallet" som kjøres oppå IOS.

 

Mulig. Det er ihvertfall grusomt irriterende. Håper de får ordnet det i beta 3.

 

--

 

Flere som irriterer seg over at klokken noen ganger midt på låseskjermen, før den flytter seg opp igjen? Grusomt irriterende og ser ikke spesielt profft ut. :p

Lenke til kommentar

Vurdere å installere beta igjen nå som 3'ern er ute. Noen som merker like mye ustabilitet som beta 2?

 

Har opplevd svært lite problemer med både BETA1 og BETA2, men blant annet Podcast appen har vært totalt ubrukelig i begge versjoner men virker fikset nå, også hadde jeg en random reboot en kort periode hvor skjermen ikke ville reagerer på noe som helst med BETA2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...