medlem-156941 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fant en liten morsom ting under meldinger, og det er når du er inne i en samtale og drar fingeren fra høyre til venstre, så kommer det opp tidspunkt på når meldingen enten ble sendt eller mottat Å sjå når meldingar er sendt/mottatt er noko av det lille eg har sakna i meldingsappen egentlig. Godt dei endeleg har fått det på plass i lag med nummerblokkering. Er spent på å sjå batteritidene etter kvart. Viss det ikkje er for gale, kjem eg sikkert til å teste ut beta 2! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er spent på å sjå batteritidene etter kvart. Viss det ikkje er for gale, kjem eg sikkert til å teste ut beta 2! Batteritiden for meg er ikke endret som jeg kan se i hvertfall. Det går fortsatt greit for ned mot 0%. Leser at hvis man legger inn iOS 7 uten å gjennopprette gammel data, så får man bedre batteritid, men jeg vil gjerne ha med meg mine ting, så har ikke testet dette. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg merker litt bedre batteritid på beta 2 så langt, kontra den første. Men jeg må gå et par dager jeg påstår at det er mye bedre. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen som har installert beta2 uten registrert UDID? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Ja, jeg gjorde det. EDIT: Noen mener det ikke funker, men jeg hadde ikke noe problemer med oppdateringen. Endret 25. juni 2013 av MartinF Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Takk, funket helt fint for meg også Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Merker ingen stor forskjell på beta1 og beta2 ift batteriet. Forøvrig synes jeg den virker mye mer stabil, så er veldig godt fornøyd så langt! Gode ting: - mye raskere multitasking - lydopptak tilbake - raskere Siri - færre apps som kræsjer - generell bugfixing Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Vet ikke om dette er en bug eller om det skal være sånn. Men når jeg spiller musikk fra Spotify, låser telefonen og ser på låseskjermen, så er det ikke mulig for meg å se klokka lenger! Kun spillemenyen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Samme problem her og. Helt greit for min del, siden jeg bruker Spotify i bilen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Fant ut nå når jeg skulle kjøpe ny togbillett at verken NSB eller RuterBillett appene fungerer når man skal kjøpe ny billett.. Kjente at det var smålig irriterende, da min billett går ut i morgen :/ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen som vet om det er mulig å nedgradere til iOS 6 uten å miste data? Fungerer iCloud evt iTunes BU bra på betaen? Litt for mange apper jeg bruker jevnlig som krasjer Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Noen som vet om det er mulig å nedgradere til iOS 6 uten å miste data? Fungerer iCloud evt iTunes BU bra på betaen? Litt for mange apper jeg bruker jevnlig som krasjer Da jeg nedgraderte til 6.1.4 så måtte jeg bruke den backupen jeg tok før jeg oppgraderte til iOS 7. Så du mister det du eventuelt har av data etter at du oppgraderte til iOS 7.. Endret 26. juni 2013 av Nyrili Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Du må deaktivere automatisk backup i iTunes, slik at den siste backupen du tok med ios 6 ikke blir overskrevet. Da kan du bruke den til å få tilbake dataene dine dersom du nedgraderer. Jeg hadde ikke gjort det, og derrmed var alle dataene fra ios 6 borte da jed nedgraderte. Hedigvis hadde jeg backup av sms gjennom et tredjepartsprogram, og som gmailbruker, var det lett å få tilbake mail, kalender og kontakter. Jeg lurer på om dette kan unngås ved å ta all backup med icloud istedetfor på maskinen. Det går muligens også an å sette opp telefonen med ios 7 som en ny relefon, slik at en backup med ios 7 ikke overskriver gamle ios 6 backuper. Men dette har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 OK, takk for svar. Kommer til å prøve med iCloud, da jeg helst vil ha over homescreen-layout, apps etc. Takk for tips! Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Hva må jeg gjør nå som jeg har lastet ned filen? ios_7_beta_2_iphone.....dmg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Pakk ut .ipsw-filen som ligger inni dmg-filen. Så må du hente den filen via iTunes. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Fant det ut Men nå når jeg har oppdatert iPhonen, viser det bare appleikonet. Har stått stille nå i 4-5 minutt. Normalt? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kan noen legge til min UDID? Jeg har prøvd den "ulovlige" måten, og det fungerer ikke det bare kommer at telefonen min ikke er registrert som en del av iPhone developer program. Har veldig lyst til å prøve beta 2 Lenke til kommentar
ForzaSGE Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Me too. Trenger noen som kan legge til min UDID. Fikk testet Beta 1, men har nå ny telefon (iphone 5). Håper Apple etterhvert gjør noen endringer på et par av ikonene, men ellers er jeg imponert over iOS 7. Btw, noen som har testet skype på beta 2? Noen sier den kræsjer som i Beta 1, andre sier det går fint å ringe, men at det kræsjer ved bruk av meldinger. Uansett, liker iOS 7 veldig godt, en flott fornying. Endret 26. juni 2013 av ForzaSGE 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Me too. Trenger noen som kan legge til min UDID. Fikk testet Beta 1, men har nå ny telefon (iphone 5). Ja, har fått prøvd beta 1 jeg og, men noe rart skjedde så jeg måtte tilbakestille telefonen tli 6.1.4 og da fungerte det ikke da jeg prøvde på nytt dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå