Liquidkey Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Lastet ned iOS7. Uvant, men designet er en stor oppgradering og jeg synes skjermen oppleves skarpere på grunn av det mer stilrene designet. Morsomt å teste, men drar på en ferie snart. Jeg bør kanskje nedgradere til iOS 6.1.4 så jeg ikke risikerer å ha en murstein i to uker? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Anbefales å nedgradere. Kjedelig hvis data, sms eller en samtale skulle "henge" pga en bug, og så kommer du hjem til en mega regning. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Anbefales å nedgradere. Kjedelig hvis data, sms eller en samtale skulle "henge" pga en bug, og så kommer du hjem til en mega regning. Tenkte mer på at Beta 1 gjør telefonen ubrukelig ved neste beta utgivelse. (Hvis jeg har forstått det riktig) En ting jeg misliker ved det nye Notification Centeret er at jeg ikke får sett morgendagens gjøremål slik som i det gamle. I iOS6 kunne jeg se hva jeg hadde på kalenderen ett døgn før den aktuelle oppføringen. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tenkte mer på at Beta 1 gjør telefonen ubrukelig ved neste beta utgivelse. (Hvis jeg har forstått det riktig) Er det ikke slik at hver beta varer i ca et år? Eller er jeg helt på bærtur nå? Mente jeg leste det et sted! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) De fleste betaer har en timer inkorporert, så tidlig i beta ligger vell disse aldri på noe mer enn toppen 1mnd, vil vell heller tro det er snakk om 2-3 uker og innen den tid så har det da naturligvis dukket opp en ny beta som har noe tilsvarende og sånn går det i runddans frem mot golden master som tilsvarer den endelige utgaven som slippes type en uke før offentligheten får tilgang. Endret 19. juni 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) De fleste betaer har en timer inkorporert, så tidlig i beta ligger vell disse aldri på noe mer enn toppen 1mnd, vil vell heller tro det er snakk om 2-3 uker og innen den tid så har det da naturligvis dukket opp en ny beta som har noe tilsvarende og sånn går det i runddans frem mot golden master som tilsvarer den endelige utgaven som slippes type en uke før offentligheten får tilgang. Da blir det nok en nedgradering på meg. Kan jeg oppgradere til beta 2 direkte fra 6.1.4? Noen som vet noe mer om dette? En ting jeg misliker ved det nye Notification Centeret er at jeg ikke får sett morgendagens gjøremål slik som i det gamle. I iOS6 kunne jeg se hva jeg hadde på kalenderen ett døgn før den aktuelle oppføringen. Skuffende om jeg må inn i kalender-appen for å se hva som skjer i morgen. Endret 19. juni 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Scroller man helt ned så står det hva du eventuelt har planlagt for i morgen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Scroller man helt ned så står det hva du eventuelt har planlagt for i morgen. Det står at jeg skal gjøre noe men ikke hva. Var så kjekt å kunne scrolle ned NC og se nøyaktig hva jeg skulle gjøre neste dag, uten å måtte fysisk åpne kalenderen. Endret 19. juni 2013 av Liquidkey Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 iOs 7 funker som bare F... For min del er ett par små bugs, men det må en no vare finne seg i Noen andre som har merket noe til dekning? Eg føler eg har bedre dekning etter eg oppdaterte til ios 7.. 1-2 "prikker" bedre faktisk Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Da er BETA2 ute, er bare på oppdatere via OTA rett på telefonen, trenger ikke noe IPSW fil for å oppdatere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) WARNING: IF YOU HAVE NOT REGISTERED YOUR UDID, BETA 2 WILL BRICK YOUR PHONE. http://www.macrumors...-to-developers/ EDIT: Uhm, jeg klarte å trykke last ned på OTAen før jeg lest den meldingen over, og da kjørte den innstalleringen selv. Den bricket ikke min iPhone. Funker fortsatt som før! Endret 24. juni 2013 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 What, har de endret retning på unlocken?! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 What, har de endret retning på unlocken?! Var vel sånn i beta 1 også. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Noen merkbare forandringer fra Beta1 til Beta2? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Var vel sånn i beta 1 også. Funker som den skal nå.. Altså samme retning som det alltid har vært på iOS... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Noen merkbare forandringer fra Beta1 til Beta2? Jeg syntes alt går myyyyye raskere og smoothere med det mener jeg bytting av apps, mutitaskmenyen osv osv! Er også noen apper som ikke fungerte i beta 1, men som fungerer i beta 2. Bland annet SAS appen. 1 Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Bug: Helt normalt hos meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Synes det ser friskt ut, jeg gleder meg til å ha et annet tema enn det gamle kjedelige iOS designet. Har bare hatt iPhone 5 i over 4 måner, men har aldri synes noe særlig om dashboard og designet generelt, jeg synes det blir for vanskelig. Jeg liker å se design som er enkle, og ikke for komplisert. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Fant en liten morsom ting under meldinger, og det er når du er inne i en samtale og drar fingeren fra høyre til venstre, så kommer det opp tidspunkt på når meldingen enten ble sendt eller mottat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå