InsertNumLock Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Skjedde her også! Takker. Da er det bare å smøre seg med tolmodighet. De har jo frem til høsten på seg.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kan noen ta å teste imdbappen. Søke på en film, klikke på filmen og se om den kommer opp. Appen krasjer her når jeg klikker på søkeresultatet. Samme skjer med SAS appen, når man skal inn på Eurobonus Points, så krasjer appen.. men regner med at dette blir fikset når den blir lansert i høst. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Her tror jeg du har lest inn ting som jeg ikke har hverken skrevet eller ment. Jeg skrev at 'folk' applauderte villt (noe mange (etter min mening overraskende mange) har gjort). Jeg sa ingenting om apple-brukere - jeg vil tro mange av de også mener det er et skritt tilbake å få dette designet som mest av alt minner om enkelte mobil-os som vi allerede har valgt vekk... Det jeg prøvde å fremheve var at du konkluderte med at det "så jævlig ut" og insinuerte slik jeg forsto det at folk ikke burde "applaudere" for det, som om din mening var fasit. Det kunne den godt ha vært i dette tilfellet for min del, men den er ikke det. Tullete av meg å sitere deg på det, for dette ble bare rot. Endret 12. juni 2013 av thormario Lenke til kommentar
Newton Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 iOS 7 foreligger nå i BETA-versjon ment kun for utviklere - altså work in progress - så man bør ikke henge seg alt for mye opp i hvordan f.eks enkelte ikoner på hjemmeskjermen ser ut pr. i dag. Det vil bli forandringer og justeringer. Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er fremdeles noen ting som irriterer meg med ios (en så lenge). Noe så enkelt som å kunne bytte ikoner burde de kunne få på plass, samt widgets. Ellers ser det ut som at de prøver å holde seg.oppdatert, noe som er bra for alle forbrukere. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er vel ikke nytt? Ikke? Bare jeg som surrer da kanskje, haha.. eBay appen kjæsjer også forresten Står bare lenge å prøver å åpne seg før den lukker deg automatisk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Med tanke på at store deler av det underliggende systemet er forandret, spesielt med tanke på hvordan Multitasking og save-state fungerer så vil nok de fleste applikasjoner sluke strøm og ha en del stabilitetsproblemer inntil utviklere får oppdatert applikasjonene sine. Det er tross alt det alle disse utviklerbetaene faktisk er til. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) true that. Selv har jeg måttet gå tilbake til 6.1.3 da skype kræsjer hele tiden. Får prøve igjen når beta 3 eller 4 kommer PS! Takk til @RamGuy for å gi oss muligheten til å få teste iOS7 Endret 13. juni 2013 av Megaoctane Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 wow, var det ikke rart at en nettside var lik på iOS og Windows phone? De har nok kopiert hverandre 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Snapchat kan ikke filme i iOS 7 og 9gag appen laster ikke bilder Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Noe annet jeg har bemerket meg er at ved vanlig bruk så blir skjermen plutselig svart og applelogoen dukker opp. Så går det 2-3 sekunder før den faller tilbake til menyen igjen. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nettopp det du sier der har hent meg et par ganger også. Ganske irriterende, men heldigvis tar det ikke lang tid før den faller tilbake til normalen! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kunne sikkert laget en video som gjorde det samme med Android 4.2 og symbian. Eller madlatorget og den himmelske freds plass. 1 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja det kunne vært laget en video med Android og Meego og. Apple har jammen meg "lånt" mye på design og funksjoner. Dette er bra! Men blir oppgitt over eplegutta som sier at Apple ikke har kopiert noe... Det er ikke snakk om å møte seg selv i døra, spørsmålet er bare hvor mye den slår. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 De beste kopierer andre. Så enkelt er det. Jeg kunne ikke gitt mer beng i om Apple kopierer fra Android og Windows Phone, og vis versa. Det gir bedre produkter for alle. Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Helt enig, men de har da hylt lenge nok om 'alle kopierer apple', de får ta selvkritkk. Jeg synes forsåvidt det ser helt greit ut. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er jeg enig i. Jeg er drittlei den kampen mellom Apple og Samsung / Google og søksmålene. Det eneste det ødelegger for, er jo forbrukerne. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er forskjell på å benytte ideer fra andre og det andre har patentert. Rettssakene dreier seg om sistnevnte, og vil gavne forbrukerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå