atwater Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, det er det som plager meg. Jeg vil ha hatt den som den var før, at du dobbeltklikker for å få frem klokken på låseskjermen.. Men får ikke gjort noe med det da. Har funnet ut at man kan trykke en gang på home knappen for å få frem klokken når du spiller av musikk. 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har funnet ut at man kan trykke en gang på home knappen for å få frem klokken når du spiller av musikk. HAHA. At jeg ikke tenkte på det.. Stemmer faen meg også, takk Nyrili! :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har funnet ut at man kan trykke en gang på home knappen for å få frem klokken når du spiller av musikk. Genialt!! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Lydløs - Ta bilde - Skru på lyden igjen. Problem solved? "jeg får ikke tatt fly fra Kirkenes fordi jeg er inder" "gå til Tromsø, fly derfra. Problem solved?" Nei, ikke akkurat "solved". Problem bypassed, kanskje heller. 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes det var litt morsomt med været.. Det er 23 grader nå. Høyeste i dag var 20...? VAR ikke høyeste hittil i dag 22,9? Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Eksempel på den ikke-så-tiltalende gråfargen som blir brukt rundt omkring i iPhone 4 og de tidligeste iPad-modellene. Skal visstnok ikke være nok prosessorkraft til å lage den effekten der fargene skinner gjennom. EDIT: Det andre bilde skal ikke være der, men det går ikke ann å ta det vekk på mobil. Endret 7. august 2013 av pederlh Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vanvittig og meldinger krasjer hos meg! Noen andre som har det samme problemet? skikkelig irriterende når man skal prøve og holde en samtale.. Lenke til kommentar
Shiftry Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Flere som opplever problem med statuslinjen når du er på hjem skjermen? Den viser til vanlig når eg har oppe apper osv, men når eg går "hjem" forsvinner den :s opplever og litt mer kresj med beta 5 enn beta 4... Ellers veldig fornøyd så langt Endret 8. august 2013 av Baugenyeah Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har ikke hatt det problemet. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nyttig funksjon som er grei å skru av: http://www.teknofil.no/artikler/ios-7-sporer-alle-bevegelsene-dine/136178 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nyttig funksjon som er grei å skru av: http://www.teknofil.no/artikler/ios-7-sporer-alle-bevegelsene-dine/136178 Jeg liker funksjonen, da telefonen «vet» når jeg skal på jobb og hvor lang tid jeg bruker dit. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Den funksjonen kommer ikke til å plage meg heller, er jo bare morsomt det. Det jeg er skeptisk til er at den bruker GPS i større grad som igjen spiser batteri som bare det. Sist jeg prøvde en GPS app på telefonen min så kunne jeg nermest se prosentene tikke nedover. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Lydløs - Ta bilde - Skru på lyden igjen. Problem solved? forsåvidt men hvorfor ikke muligheten til å kunne ha sms-send og fotolyd av uten å sette hele telefonen på lydløs? fort gjort å glemme å slå den på igjen, har hvertfall skjedd meg noen ganger, ikke at jeg bruker det så mye på foto men kjekt når man ikke vil lage støy (bruker da heller ikke flash). Savner også muligheten til å sette lydløs i tidsintervaller, eks. lydløs 5-15-30-60-120min osv. Det er fort gjort å glemme telefonen i total og absolutt lydløstilstand. Kommer dette i iOS7? Nyttig funksjon som er grei å skru av: http://www.teknofil....ene-dine/136178 Egentlig det samme som Google Now i Android? Endret 9. august 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Har funnet ut at man kan trykke en gang på home knappen for å få frem klokken når du spiller av musikk. Slik er det jo på iOS6 også. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Slik er det jo på iOS6 også. Nei, i iOS 6, så må man dobbeltklikke på hjemknappen for å få frem klokka, i iOS 7 trenger man bare å trykke en gang. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 forsåvidt men hvorfor ikke muligheten til å kunne ha sms-send og fotolyd av uten å sette hele telefonen på lydløs? fort gjort å glemme å slå den på igjen, har hvertfall skjedd meg noen ganger, ikke at jeg bruker det så mye på foto men kjekt når man ikke vil lage støy (bruker da heller ikke flash). Savner også muligheten til å sette lydløs i tidsintervaller, eks. lydløs 5-15-30-60-120min osv. Det er fort gjort å glemme telefonen i total og absolutt lydløstilstand. Kommer dette i iOS7? Så langt er det ingen indikasjoner på at man kan «sette lydløs i tidsintervaller» i iOS 7. Du kan derimot velge tidsintervaller for «Ikke forstyrr», som fjerner lyden fra innkommende anrop og varsler. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Ikke dumt det Runar, det gir jo noe. Nei, i iOS 6, så må man dobbeltklikke på hjemknappen for å få frem klokka, i iOS 7 trenger man bare å trykke en gang. Jaha? Når jeg har spiller spotify og har låst/slukket skjermen så trenger jeg bare trykke 1 gang på homeknappen for å se avspillerskjermen med klokke. iOS 6 på iP4 og 4s. Jeg vil ha hatt den som den var før, at du dobbeltklikker for å få frem klokken på låseskjermen.. Endret 9. august 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Telefonen min (iPhone 5) virker mye raskere med beta 5. Det virker som om det nå er mulig å trykke på ting (apps, knapper, osv.) mens en animasjon pågår, f.eks. hvis jeg lukker en app kan jeg trykke på ikonet til en annen app før lukke-animasjonen er ferdig. Vanskelig å forklare, men prøv det selv. Lenke til kommentar
Salior Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da er beta 6 ute, liten update på 13.5mb. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Det var da en overraskende liten oppdatering på noe som er forventet å kunne være siste oppdatering før Golden Master, men det tyder vell kanskje på at Apple føler seg ferdig og klare for lansering. De siste versjonene har kommet mye tettere enn de forrige også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå