Theo343 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg anbefaler vel ikke å prøve ut Beta hvis man er avhengig av at ting fungerer :/ 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Da er iOS 7.0 BETA5 ute. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Da er iOS 7.0 BETA5 ute. Bare 1 dag med Beta 4 før den neste kom Et det trygt/anbefalt å oppdatere OTA? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Oppdateringen fungerer supert her på en 4S, men jeg synes ikke de nye ikonene var like pene som de erstatter Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Takk for heade up. Laster ned nå. Syntes beta 4 var ganske stabil. Er vel minor bug fix denne gangen, eller en eller annen sikkerhets issue? Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 iOS 7 har vært veldig ryddig og pent fram til beta 5. Nå kom alle glorete farger tilbake i Innstillinger... Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Glorete farger? Hvem faen vil vel ha sånn nitrist svart/hvitt flatt og dvaskt tøv.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Et det trygt/anbefalt å oppdatere OTA? Jepp. Men husk backup! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Folk med slik smak. Teit spørsmål. Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har akkurat sett litt på beta 5, og inntrykkene frem til nå er veldig positive. Alt flyter kjappere, det er mindre ventetid mellom bytte av tastatur, og batteritiden virker forlenget. Det som er litt dumt er at jeg nå merker at min iPhone 4 synger på siste visa. Nå er det ikke bare de fysiske knappene som sakte begynner å bli mindre responsive, men mye av de fine funksjonene til 4s og 5 mangler. Tastaturene og Notification Center er så smått gjennomsiktige, men mangler effekten til å vise fargene til det som ligger bak. Hele konseptet om "hierarki" blir litt utvannet. Litt av finpussen til enkelte apper mangler og, som animasjoene i vær-appen Ikke minst er Control Center nesten helt grå. iOS 7 til iPhone 4 er vel og bra, og jeg er imponert over hvor flinke Apple er til å støtte flere år gammelt hardware. Håper nå at siden ytelsen og flyten i OSet har blitt så bra, at Apple vurderer å legge inn enda flere elementer som til nå har manglet. Lov å håpe 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Sammendrag av endringer i beta 5: New Icons in Settings New Slide to Shutdown New icons on the call screen. New options for Short Name (under Settings > Contacts) Boot screen now depends on the colour of your iDevice. Option to disable control centre within Apps Notification now features a grab bar Fixed Twitter (??) When you pull up control centre, there's an animation to change the colour of the transparency colour (??) Font (size?) change for notification badges Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Lås-opp-lyden har forsvunnet! Håper at det er en bug, litt uvant at den er vekke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 hvordan ser de nye ikonene ut i Beta 5? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Personlig vil jeg ha muligheten til å slå av alle lyder også "send sms" lyden samt fotolyden (som nok er der av hensyn til andre, men folk tar bilder uten å spørre uansett). Endret 7. august 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Personlig vil jeg ha muligheten til å slå av alle lyder også "send sms" lyden samt fotolyden (som nok er der av hensyn til andre, men folk tar bilder uten å spørre uansett). Har man mistet muligheten til å slå av kameralyd i iOS 7? :S Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Lydløs - Ta bilde - Skru på lyden igjen. Problem solved? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 hvordan ser de nye ikonene ut i Beta 5? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes beta 5 er ok. Noen som også har merket at på låseskjermen, mens man hører på musikk ikke kan dobbelttrykke på hjemknappen for å få frem musikkspilleren på selve skjermen? Var veldig glad i den funksjonen... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Synes beta 5 er ok. Noen som også har merket at på låseskjermen, mens man hører på musikk ikke kan dobbelttrykke på hjemknappen for å få frem musikkspilleren på selve skjermen? Var veldig glad i den funksjonen... Det er ikke lenger nødvendig å dobbeltrykke på hjemknappen for å få frem musikkspilleren, den er der automatisk. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, det er det som plager meg. Jeg vil ha hatt den som den var før, at du dobbeltklikker for å få frem klokken på låseskjermen.. Men får ikke gjort noe med det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå