henrikwl Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 3-4 mnd? Jeg mener jeg så en dato i august under presentasjonen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 iOS kommer sammen med iPhone 5S/6 vil jeg tro. Oktober er vel sannsynlig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Mye senere enn hva? Beta 2 var tilgjengelig for iPad, samme med Beta 3. Ok, fikk bare med meg at den ville komme senere og ikke hørt noe siden. Men toppers. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Hadde Beta'ene på iPhone og iPad i noen uker nå, men må rett og slett tilbake til vanlige igjen. Jeg liker iOS 6 bedre, føler jeg. Men det kan hende at alt kommer til å forandre seg når GM er ute. Beta er beta, uansett hva. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Skrudde på telefonen i dag med beta 3 på, og nå står det at aktiveringen mislyktes.. Har brukt den 3-4 uker med beta nå, og den funket fint i går. Hva skjer?? EDIT: Er en som har meldt problemet på Apple.com - Samme problem, ved at "iPhone enheten ikke kunne aktiveres fordi tjeneren ikke er tilgjengelig nå. Burde jeg ta og nedgradere i mens da? Edit2: Nedgradert til iS 6 og får ikke oppgradert til 7. Æsj. Endret 24. juli 2013 av HaakonSag Lenke til kommentar
atwater Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Skrudde på telefonen i dag med beta 3 på, og nå står det at aktiveringen mislyktes.. Har brukt den 3-4 uker med beta nå, og den funket fint i går. Hva skjer?? EDIT: Er en som har meldt problemet på Apple.com - Samme problem, ved at "iPhone enheten ikke kunne aktiveres fordi tjeneren ikke er tilgjengelig nå. Burde jeg ta og nedgradere i mens da? Edit2: Nedgradert til iS 6 og får ikke oppgradert til 7. Æsj. Vet ikke om dette kan ha sammenheng med at developer siden til Apple har vært nede de siste dagene, men høres også veldig merkelig ut. Kanskje Apple har større problemer enn først antatt. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det kommer vel gjerne ikke noen Beta 4 heller, så lenge ting er under oppgradering av developer-siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva om iOS 7 er en avledning, og at de planlegger noe enda mer super dupert? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Vet ikke om dette kan ha sammenheng med at developer siden til Apple har vært nede de siste dagene, men høres også veldig merkelig ut. Kanskje Apple har større problemer enn først antatt. Activation serverne til Apple var nede en kort periode i går, dette gjaldt jo for alle Apple enheter om det så var iOS 6 eller iOS 7.0 BETA på alt fra iPod til iPad. Det kommer vel gjerne ikke noen Beta 4 heller, så lenge ting er under oppgradering av developer-siden. De kan alltids rulle ut OTA oppdatering, de har jo tross alt gjort det med Developer Preview 4 av OS X Mavericks og en ny build av OS X Mountain Lion 10.8.5 oppdateringen som er tilgjengelig for utviklere så de som har disse testversjonene kan oppdatere via telefonen / via App Store på Macen. Tviler på at Apple gjør dette med iOS 7.0 da utviklere er helt avhengig av en ny versjon av Xcode for å få gjort noe særlig fornuftig med en ny iOS 7.0 BETA, og uten en utviklerside så får ingen lastet ned en ny versjon av Xcode da det ikke oppdaterer seg via App Store så vidt jeg har fått med meg. De må uansett rulle ut noe snart, disse BETA versjonene har vell en timebomb på 3-4 uker, så en ny BETA må jo være ute innen den nåværende deaktiverer seg selv ellers så blir det nok mange stygge oppslag. EDIT: Det er jo uansett ikke sånn at dette forsinker iOS 7.0 i noen større grad, det blir jo rene vissvass. Apple sine utviklere sitter jo ikke å klør seg i hode bare fordi de ikke har fått rullet ut en iOS 7.0 BETA4 enda, de fortsetter jo utviklingen helt etter planen de så eneste forskjellen er nok at den neste utgaven av iOS 7.0 som blir lagt ut sikkert er av en nyere byggeversjon enn den som opprinnelig var tiltenkt som BETA4 osv.. Endret 26. juli 2013 av RamGuy Lenke til kommentar
atwater Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere i tråden, men i beta 3 så fungerer det da ikke å bytte volum når man spiller av musikk i Spotify. Som en "work around" så kan man laste ned Spotify for iOS 4. Og for de som da har iPhone 5, så vil det være et svart felt over og under når man åpner Spotify! Håper det kommer en løsning i neste beta! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Vet ikke om det er blitt nevnt tidligere i tråden, men i beta 3 så fungerer det da ikke å bytte volum når man spiller av musikk i Spotify. Funker da helt fint det? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spotify feilen er irriterende. Bruker ios4 versjonen her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 BETA4 kommer vell i kveld og da regner jeg med at denne Spotify feilen er rettet opp. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Funker da helt fint det? Da tror jeg det er ytterst få som får det til å fungere. Som RamGuy sier, så kommer nok neste beta i kveld og dette blir da fikset. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Spesielt... Har ingen problemer med det jeg. Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Activation serverne til Apple var nede en kort periode i går, dette gjaldt jo for alle Apple enheter om det så var iOS 6 eller iOS 7.0 BETA på alt fra iPod til iPad. Får ikke oppdatert fra 6.1.4 nå. "Det oppsto en ukjent feil, 3194 og jeg står fast. Noe forslag? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Får ikke oppdatert fra 6.1.4 nå. "Det oppsto en ukjent feil, 3194 og jeg står fast. Noe forslag? Fikk denn jeg også, prøvde en annen ipsw fil og da fungerte det! Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Fikk denn jeg også, prøvde en annen ipsw fil og da fungerte det! Har prøvd 2 forskjellige med samme feil. EDIT: Hadde bare prøvd beta1 filer, og lastet ned beta2 og det ser ut som det fungerer! Endret 29. juli 2013 av HaakonSag Lenke til kommentar
atwater Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Har prøvd 2 forskjellige med samme feil. Du prøver også siste beta versjon? Altså Beta 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå