Zizou87 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er MacBook pro eller Samsung med i7 ( http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP770Z5ES02/samsung-7-series-chronos-15-6-barbar-pc-np770z5e ) best? Bruker pc for det meste til surfing, office og noen få spill som f.eks Football manager:) Takk for svar Lenke til kommentar
wassup Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis du har så enkle krav, behøver du ikke så kraftig maskin. En til halvparten klarer seg. Men for å svare på spørsmålet ditt; er maskinvaren sånn ca. det samme, er det vel foretrukket operativsystem som er interessant (Windows eller OSX). Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Hvis du har så enkle krav, behøver du ikke så kraftig maskin. En til halvparten klarer seg. Men for å svare på spørsmålet ditt; er maskinvaren sånn ca. det samme, er det vel foretrukket operativsystem som er interessant (Windows eller OSX). Saken er at jeg får disse to pc'ene til halv pris:) hvis de er ca like bra, tror nok eg at jeg går for Mac:) Lenke til kommentar
wassup Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Saken er at jeg får disse to pc'ene til halv pris:) hvis de er ca like bra, tror nok eg at jeg går for Mac:) Halv pris? Ja da sparer du en del. Ikke dumt valg med Mac, har inntrykk av at det er maskiner med god byggekvalitet som varer lenge. Enjoy! Lenke til kommentar
Zizou87 Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Halv pris? Ja da sparer du en del. Ikke dumt valg med Mac, har inntrykk av at det er maskiner med god byggekvalitet som varer lenge. Enjoy! Yes, får en kjempepris:) da går jeg for Mac, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå