xExodusx Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 dette er sikkert "enda" en av vpn trådene etter det ble opplyst om de nye reglene, har prøvd å søke litt men har ikke funnet noen greie svar 1. er det mulig å kjøre vpn BARE på torrent programmet? trenger det strengt talt ikke til noe annet, vist ikke det er mulig så går vi videre til spm.2 2.har en FTP server oppe på samme maskin som sluttet å virke så fort jeg koblet opp vpn klienten, hva kan det være? må jeg gjøre om på noen instillinger eller porter? og må jeg da prøve å logge inn via min virkelige ip eller den "nye" ip adressen min? (til info så virker fortsatt minecraft serveren min) 3. har brukt en no-ip client for enkel adresse på ftp og remote desktop frem til nå, men vil dette "ødelegge" litt av grunnen til å bruke vpn eller vil man ikke kunne koble "vpn ip" og "virkelig ip" via no-ip clienten? Lenke til kommentar
Lolwut Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 dette er sikkert "enda" en av vpn trådene etter det ble opplyst om de nye reglene, har prøvd å søke litt men har ikke funnet noen greie svar 1. er det mulig å kjøre vpn BARE på torrent programmet? trenger det strengt talt ikke til noe annet, vist ikke det er mulig så går vi videre til spm.2 Du kan laste ned f.eks. Virtualbox og sette opp en VM med VPN/torrentklient på den. Da vil kun trafikken på den virtuelle maskinen gå gjennom VPNen. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 vil ikke det kreve veldig mye ram/cpu kraft ? hmm..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå