Niklasp Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Alt du trenger å vite, på bare 10 minutter.Se alt Apple lanserte i går Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Wow. Kjempelanseringer, mange av de tingene jeg har syntes har vært helt tilbakestående med Apple det siste halve tiåret er nå utbedret. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 iOS 7 minner meg om en nokia blandet med Android og Windows. Bare barnsligere. 2 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kan ikke la være å bli fascinert. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Selvom jeg ikke har ansett meg selv som fanboy har jeg alltid pleid å følge med på apple-konferansene. Da var det fordi jeg var imponert over hvor utrolige produkter de faktisk fikk til, og hvor hardt de presset ingeniørene sine. Nå syns jeg derimot at alt har tapt seg, og selvom mange mener det motsatte, så føler jeg at jeg fikk mye mindre wow-faktor av iphone 5 enn av 4s. Mulig det er fordi Steve Jobs gikk bort, men etter å ha sett dette er jeg overbevist om at Apple kommer til å tape seg mer og mer og ende opp som en normal konkurrent av Samsung og Nokia (tidligere har Apple hatt en slags gude-status). Innerst inne tror jeg bare det er en fordel, for på sikt er det nok bare uheldig at en produsent har en så stor markedsandel og slike fanatiske kunder som de har hatt til nå. 2 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Da keisereren spiste eplet sitt så var det ingen som vågde å si at eplet var fullt av mark. Men alle lurte på hvordan keiseren selv kunne unngå å se det. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 "this is it, product" XD Lenke til kommentar
jegharspørsmåltildeg Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 hva med IWATCH??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg