Orak Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg fikk en boost fra 363/298 til 400/364 etter voltmod. Slapps.com fikk 320 på rammen og det låter jo realistisk, men at jeg fikk 364 stabilt med akkurat samme rammen er litt underlig synes jeg.. Noen andre som har voltmoddet et radeon kort med infinion 3.3ns ram ? Blir mer GPU klokk så snart jeg får ny kjøler. Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Nice boost der ja. Sjeldent at man får så bra ytelse etter vmod som du har gjort. Hvor høy spenning kjører du på core og ram? Håper jeg får noe ala samme økning etter vmod.. tviler litt men BTW: tror du linker til feil prosjekt i signaturen din. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Jepp, en utrolig boost egentlig, GPU går lengere enn den står på nå men jeg må ha noe mer kjøling på den. Kjølinga på GPU er en ATI 9800 kjøler med articsilver3 og en kjøleribbe limet på baksiden. vcore: fra 1,5V til 1,75V vmem: fra 2,92V til 3,32V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå