SD88 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hei. Er på utkikk etter ny cpu kjøler, bruker en i5 3570K. Bruker også 8gb med Dominator Platinum som er høye brikker og skjønner at dette fører til at jeg ikke kan bruke hva som helst. Brukte tidligere en H60 fra Corsair, men var ikke fornøyd med denne grunnet utvikling av støy. Per dags dato bruker jeg den originale kjøleren som fulgte med cpu'en og er verken fornøyd med kjølingen eller utsende, ser veldig stusslig ut. Ønsker ikke vannkjøling. Har kikket litt på Noctua NH-U12S, men vet ikke om denne kan være for stor? Noen som vet om noe kjølere som passer uten å måtte kjøpe nye minnebrikker? Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Luftkjølere, særlig de som yter litt, er vanskelig å kombinere med annet en low-profile brikker. Hvorfor ønsker du ikke vannkjøling om jeg får spørre? Noen grense for hva som er å anse som akseptabel støy? Støy er som regel ikke noe stort tema på de fleste lukka settene, med mindre det er vifta, noe som kan byttes ut. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Thermalright Archon er nok svaret. En av de beste luftkjølerene og man kan bruke høye minnebrikker i innerste spor Denne reddet meg med noen 1155 oppsett. Neste steg er Cirsair h100 ol. Endret 16. juni 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå