Joachim_F Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nytt Wii U-spill byr på action med kamproboter. Les hele saken Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Når jeg ser dette blir jeg oppriktg glad for a jeg har en WII U. 3 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 haha wii. hahahaha Hahahahahaha Ja jeg vet dette spillet ser dritbra ut HAHAHAHAH! Douchebag.. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hahahahahaha Ja jeg vet dette spillet ser dritbra ut HAHAHAHAH! Douchebag.. Er litt morro å se hvordan nintento tviholder på at de er en seriøs konsollprodusent. Its so obvious they are not. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er litt morro å se hvordan nintento tviholder på at de er en seriøs konsollprodusent. Its so obvious they are not. Ingen poeng! 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Realzi you made my day 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hahaha kos dere med den dyre dvdspilleren deres! og mario copy land 34 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er litt morro å se hvordan nintento tviholder på at de er en seriøs konsollprodusent. Its so obvious they are not. poeng! lol xD Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ser konge ut Xenoblade var fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette var vel stort sett det eneste jeg hevet øyebrynene til under Nintendos tale til folket. Ellers vet jeg hvor støvet skal samles en stund til fremover. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Dette var vel stort sett det eneste jeg hevet øyebrynene til under Nintendos tale til folket. Ellers vet jeg hvor støvet skal samles en stund til fremover. Ser ut til at Ubisoft hopper av lasset. støvsuger WiiUen nå? http://mynintendonew...doned-platform/ Endret 12. juni 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Dette er den første IPen til Wii U som i det hele tatt frister meg til kjøp av konsollen. Det er dessverre ikke nok i seg selv. Ser selvfølgelig at det kommer oppfølgere til alle tenkelige Nintendo-klassikere også. Og jeg har vært svoren Zelda- og Mario- fan, som så mange andre, siden barnsben av. Men personlig merker jeg at magien begynner å falme. Etter 25 år med de samme idèene så har det kanskje nådd et punkt hvor jeg har blitt blasert, men jeg håper det fortsatt er magisk for mange som er litt yngre enn undertegnede. Jeg er fortsatt ikke overbevist til å kjøpe Wii U, ikke i det hele tatt. Og jeg følte at Nintendo's E3-visning var en flammende preken til menigheten (i beste j-stil), og sannsynligvis ikke overbeviste noen som helst om framtiden utenom allerede nevnte hardcore-fans av Nintendo. Disse kjøper/har kjøpt Wii U uansett hva som skjer eller ikke skjer. Endret 12. juni 2013 av OmniMog Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Hvis det blir et spill av samme skala og kvalitet som Xenoblade er det alene grunn til å kjøpe en Wii U (og for meg i så fall den eneste så langt), men det er vanskelig å lese hva slags spill dette egentlig er tenkt å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå