Gå til innhold

Microsoft Word har slutter å virke

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke den beste plassen og spør etter hjelp om akkurat dette, men jeg fant ikke noen bedre tråder å gå inn på.

Jeg har akkurat kjøpt Office 365, og jeg har Microsoft Office 2013.

men vær gang jeg åpner Word slutter det å virke. Excel fungerer heller ikke og ikke Outlook heller. Powerpoint fungerer, One note fungerer og Publisher fungerer.

Hva kan jeg gjøre for å fikse dette, og viss dere vet om en bedre plass til å spør om hjelp til dette problemet, hjelper det like mye :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå har jeg gått inn på programvare og funksjoner, funnet office 365. Høyreklikket og trykt endre. Deretter trykte jeg reparer og begynte den prossesen der. Nå har jeg verken office 365 eller 2013. Hva gjør jeg nå? :p

Lenke til kommentar

nå har jeg gått inn på programvare og funksjoner, funnet office 365. Høyreklikket og trykt endre. Deretter trykte jeg reparer og begynte den prossesen der. Nå har jeg verken office 365 eller 2013. Hva gjør jeg nå? :p

Hei. Nå tror jeg det er på tide at du kontakter en mer datakyndig person som kan hjelpe deg gjennom dette. Evt ta kontakt med nærmeste databutikk eller hvor du nå enn kjøpte office.

Det er nesten like vanskelig for meg å hjelpe deg gjennom dette her som det er å lære deg å kjøre bil gjennom et forum på nettet.

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...