fo2re Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 En dag bør folket google ett ord som heter "kapitalisme". Være med eller ikke - regner med at de fleste som henger her av naturlige årsaker ikke burde være nødvendig å gå inn på eier minst ett kamera, kanskje en kameraveske, ett stativ og hvis man her entusiast en blåsebelg. Felles for disse produsentene er akkurat som akam, Facebook, G+ eller nærmeste dagligvarebutikk - de eksistere for å tjene penger, tru det eller ei men det er helt sant ! 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Så det er blåsebelgen som skiller entusiasten fra de ikke fult så entusiastiske (fikk den billig og kunne ikke dy meg) Lenke til kommentar
to88he Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Det er vel ingen grunn til bli sinna her, eller? Det er lov og betimelig å spørre om hvorfor man velger å opprette ei gruppe på FB enn å opprette en samletråd om dette temaet på dette forumet her! Uten at man skal ty til usakligheter og diverse påstander om andre brukere.. My two cents.. Det var ikke ment spesifikt til "Tomsi" i det hele tatt. Ser nå at den kunne virke litt krass og kanskje misforståes som rettet mot "Tomsi". Er ikke sinna heller. Er du? Var bare en mer generell pekefinger mot folk som kritiserer alt som har med markedsliberalisme, kapitalisme også videre. Vi bor i Norge der så si alle bedrifter og næringsliv er styrt av markedet(til og med de statsstyrte). Man kan gjerne være uenig i det, men da bør man sette igang å legge om livet sitt og ikke bare nyte godene av det som kommer ut av kapitalismen. Lenke til kommentar
to88he Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg skjønner at tanken er god. Men resultatet er at det kun trekker enda fler folk vekk fra forumet. Det finnes en mulighet for det ja slik jeg også har nevnt tidligere. Men jeg tror den muligheten er svært liten. Og i så fall om det skjer. Gjør det noe? Da er det jo det folk vil. Selv om jeg gjerne vil beholde forum som dette og det hadde vært synd om det ble borte. Dobbeltmoral, mener sikkert noen. Der er jeg litt uenig. Grunnen til at jeg tror sjansen er liten er fordi kommunikasjonen som foregår på FB er av en helt annen karakter enn den som foregår her på forumet. Denne diskusjonen blant annet, hadde aldri latt seg gjennomføre på samme måte i sosiale medier. (hvertfall ikke i "Norsk arkitekturfoto" da det kun handler om bildene, og en slik diskusjon hadde blitt fjernet fordi den ikke er ønskelig) Slik jeg også har skrevet litt tidligere er det to forskjellige måter å kommunisere på. Der den ene er en saftis og den andre er en solid biffmiddag. Til slutt kan jeg jo bare nevne at jeg hverken har Twitter, G+ eller Instagram. (Er vel strengt tatt registrert på G+, men det var fordi jeg trykte på feil knapp i Gmail faenskapet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå