tom2000 Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Jeg har nettopp flyttet litt utenfor Bergen, og har derfor ikke lenger tilgang til ADSL, ettersom sentralen der jeg flytter til ikke "er planlagt oppgradert". :sad: Det en kamerat av meg påstod var at det finnes et triks for å tvinge Telenor til å oppgradere sentralen; Det er et nytt hus uten telefon jeg flytter til. Hvis jeg da ringer og sier at jeg skal ha 4 ISDN-linjer, vil de være nødt til å oppgradere sentralen for å få dette til. Er det noen som vet om dette stemmer? Jeg er blitt såpass avhengig av ADSL på de siste par årene, at jeg tror det blir vanskelig å leve uten... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hmm jeg vet ikke. Men du for jo sikkert en god ISDN linje i allefall :razz: Uansett så er jo ISDN og ADSL 2 helt forskjellige ting. Nesten alle har tilgang på ISDN, men ikke ADSL. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Dette er bare tull ADSL og ISDN teknologien har ingenting med hverandre å gjøre. Ved oppgradering av en sentral til å kunne håndtere ADSL, er det utstyr spesiellt for ADSL som brukes(uten å gå inn på teknologien) Lenke til kommentar
JSS Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 15:59, tom2000 skrev:Jeg har nettopp flyttet litt utenfor Bergen, og har derfor ikke lenger tilgang til ADSL, ettersom sentralen der jeg flytter til ikke "er planlagt oppgradert". :sad: Det en kamerat av meg påstod var at det finnes et triks for å tvinge Telenor til å oppgradere sentralen; Du var "litt" uheldig.... 90% av Bergen kommune har tilgang på ADSL. _________________ Hvis alle gode ting er tre, hva er da dobbelt så bra...... http://home.no/ultranet [ Denne Melding var redigert av: JSS på 2002-02-14 16:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå