Dovrebanen Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Opera 7.20 Når jeg høyreklikker på en link og velger open in new page, så lukkes den gamle sida. Den nye sida har blank historie. Jeg ønsker å ha begge sidene åpne. Dette er sikkert en innstilling som jeg har fiksa. Men veit noen hvordan jeg kan fikse så begge vinduene forblir åpne? Lenke til kommentar
pekle Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm, prøver å reprodusere, men har ikkje klart det enda. Kva er innstillingane dine under Preferences ->Windows? (window handling, reuse existing page etc) Kva skjer om du trykkar Ctrl-Tab? Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Window handling: Prefer seperate windows Pop-ups: Requested pop-ups only Cycle pages: Cycle without showing list Loading: Redraw after 1 second New pages: Always maximize No: Reuse existing page No: Open new page next to active Yes: Show scroll bar No: Smooth scrolling No: Show window size Yes: Show tooltip Ctrl-tab ser ut som viser de sidene som jeg sist har besøkt... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Ctrl-tab ser ut som viser de sidene som jeg sist har besøkt... Ok, da har eg ein mistanke. Du har gøymt pagebaren din? I så tilfelle, gå til View ->Page bar ->Top og sjå om du får fram nokre fleire sider. (Ctrl-Tab er ei liste over alle opne vindauge. Velg noko i lista ved å fortsette å trykke Tab medan du held Ctrl inne) Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Ctrl-tab ser ut som viser de sidene som jeg sist har besøkt... Ok, da har eg ein mistanke. Du har gøymt pagebaren din? I så tilfelle, gå til View ->Page bar ->Top og sjå om du får fram nokre fleire sider. Yes, det stemmer. Takk skal du ha. Funker som forventet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå