theobvious Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hm.. Hadde ikke helt feil med de temperaturene. Har spilt i en liten time nå, og de gikk en god del over 80.. Forøvrig så har jeg bare en enkel vifte på, og det er vifta som kommer med CM Scout II. Kanskje du burde kjøpe en raskere vifte? F.eks disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=756835 (de jeg bruker nå) og bruk 2 for at det skal bli flyt Endret 12. juni 2013 av theobvious Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kanskje du burde kjøpe en raskere vifte? F.eks disse: http://www.komplett....aspx?sku=756835 (de jeg bruker nå) og bruk 2 for at det skal bli flyt Hvilken vifte følger med kjøleren? Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 På H70? H70 er en spesial versjon som det ikke følger med vifter på. Så jeg kjøpte den her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757621 på sånn 4 timers tilbud til 300,- trur jeg men hadde desverre ikke penger så endte med 500,- for å betale i butikk, ellers anbefaler jeg og kjøpe uten de viftene å legge på, du sparer Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Husker det var tilbud på de titt og ofte før Men de viftene der er ikke så bra. Men de er fleksible. Skal ikke kjøpe noenting jeg, kjøling har jeg, tenkte bare på de viftene, ville ikke kjøpt de selv Lenke til kommentar
theobvious Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Husker det var tilbud på de titt og ofte før Men de viftene der er ikke så bra. Men de er fleksible. Skal ikke kjøpe noenting jeg, kjøling har jeg, tenkte bare på de viftene, ville ikke kjøpt de selv Oja xD Fra min side er de viftene kjempe bra! Jeg har de på fult hele tiden bryr meg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Men kan ikke se at det skal gi lavere temp enn den viften som følger med H60. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Men kan ikke se at det skal gi lavere temp enn den viften som følger med H60. Fordi radiatorarealet er dobbelt så stort! At viftene ikke er hårfønere er også et stort pluss. Kjøp enten H70 + silent-vifter eller Cooler Master Seidon 240M. For å montere en 240mm-radiator i taket på Sniper må du bare fjerne toppvifta. 1 Lenke til kommentar
otl Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Fordi radiatorarealet er dobbelt så stort! Like stort om en bytter vifter eller ei. Lydnivået har ikke vært tema, så dumt å bytte vifte til en som ikke gir lavere temp? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Lyd er ikke et issue, siden dette kabinettet allerede feiler kraftig på det. Hele skiten er jo netting med 200mm vifter overalt. Så H70 > H60 da altså? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Lyd er ikke et issue, siden dette kabinettet allerede feiler kraftig på det. Hele skiten er jo netting med 200mm vifter overalt. Så H70 > H60 da altså? H60 er et bomkjøp, Hyper 212+ EVO yter bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå