Gå til innhold

The Elder Scrolls Online til konsoll (PS4, XOne)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet var nok dårlig siden det er elder scrolls uansett.

Men godt at det kommer MMO til konsoll. Håper etter hvert at det kommer noen gode spill der :D

Tipper Titan fra Blizzard også blir til konsoll nå, i og med at de la alt på skrin og starta fra scratch.

Lenke til kommentar

Dette kan ødelegge hele spillet. Noe jeg er svært redd for.

De spillene du har ifra før forblir uforandret, og du MÅ jo ikke spille det når det kommer ut.

Er nok skeptisk selv, men er det dårlig så ødelegger det ikke noe annet enn en fin mulighet til et bra spill.

Lenke til kommentar

Skal de ikke ha forandret spillet totalt fra Wow stilen etter alle klagene?

Altfor seint i utviklingsprosessen til å endre de strukturelle svakhetene som gjør nye "theme park"-MMO-er relativt uinteressante. Motivasjonen deres for å lansere på konsoll er vel at TESO da får operere i et marked uten konkurrenter i samme sjanger, så eventuelle sulteforede MMO-entusiaster uten PC flokker til det eneste alternativet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Motivasjonen deres for å lansere på konsoll er vel at TESOda får operere i et marked uten konkurrenter i samme sjanger, så eventuelle sulteforede MMO-entusiaster uten PC flokker til det eneste alternativet.

Så sant så sant! Jeg kjøpte til å med Defiance MMOet til konsoll, så utsultet er vi på MMOs..

Jeg synes selvsagt at dette høres topp ut!

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir en fullstendig kompetent WoW-klone med litt TES-krydder, så om man ikke allerede har rukket å gå lei av den formelen, er sikkert TESO et godt alternativ. Om ikke annet så bidrar kanskje befolkningen på konsoll til at de ikke må gå F2P etter et år. :p

Lenke til kommentar

Ser det er mange skeptikere her. Jeg velger selv å glede meg. Dette ser unektelig veldig spennenede ut.

Ingen skeptikere her, vi bare venter på Master Pc race skal begynne og trolle.

Så vi viser at vi ikke er retard fanboys, sån at vi slipper og høre på hva de sier ^^

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...