Joachim_F Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Kommer til både PlayStation 4 og Xbox One. Les hele saken Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette kan ødelegge hele spillet. Noe jeg er svært redd for. 8 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette kan ødelegge hele spillet. Noe jeg er svært redd for. Er noe jeg også er redd for. Spesielt dersom det ikke kommer crossplatform servere, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Spillet var nok dårlig siden det er elder scrolls uansett. Men godt at det kommer MMO til konsoll. Håper etter hvert at det kommer noen gode spill der Tipper Titan fra Blizzard også blir til konsoll nå, i og med at de la alt på skrin og starta fra scratch. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skal de ikke ha forandret spillet totalt fra Wow stilen etter alle klagene? Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette kan ødelegge hele spillet. Noe jeg er svært redd for. De spillene du har ifra før forblir uforandret, og du MÅ jo ikke spille det når det kommer ut. Er nok skeptisk selv, men er det dårlig så ødelegger det ikke noe annet enn en fin mulighet til et bra spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Skal de ikke ha forandret spillet totalt fra Wow stilen etter alle klagene? Altfor seint i utviklingsprosessen til å endre de strukturelle svakhetene som gjør nye "theme park"-MMO-er relativt uinteressante. Motivasjonen deres for å lansere på konsoll er vel at TESO da får operere i et marked uten konkurrenter i samme sjanger, så eventuelle sulteforede MMO-entusiaster uten PC flokker til det eneste alternativet. Endret 11. juni 2013 av Zealuu Lenke til kommentar
L00nieX Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Motivasjonen deres for å lansere på konsoll er vel at TESOda får operere i et marked uten konkurrenter i samme sjanger, så eventuelle sulteforede MMO-entusiaster uten PC flokker til det eneste alternativet. Så sant så sant! Jeg kjøpte til å med Defiance MMOet til konsoll, så utsultet er vi på MMOs.. Jeg synes selvsagt at dette høres topp ut! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg tror det blir en fullstendig kompetent WoW-klone med litt TES-krydder, så om man ikke allerede har rukket å gå lei av den formelen, er sikkert TESO et godt alternativ. Om ikke annet så bidrar kanskje befolkningen på konsoll til at de ikke må gå F2P etter et år. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skjønner PC spillernes fortvilelse. Er selv sjeleglad for dette. ESO var omtrent eneste grunn til å tviholde på PCen min sammen med andre MMO's. Lenke til kommentar
heinek1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ser det er mange skeptikere her. Jeg velger selv å glede meg. Dette ser unektelig veldig spennenede ut. 1 Lenke til kommentar
erikhole08 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Heldigvis blir det nok ikke så vanskelig å porte, siden PS4 og Xbox One kjører ganske lik programstruktur som PC'en. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ser det er mange skeptikere her. Jeg velger selv å glede meg. Dette ser unektelig veldig spennenede ut. Ingen skeptikere her, vi bare venter på Master Pc race skal begynne og trolle. Så vi viser at vi ikke er retard fanboys, sån at vi slipper og høre på hva de sier ^^ 2 Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg gikk fra svært skeptisk til noenlunde interessert. Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette kan ødelegge hele spillet. Noe jeg er svært redd for. Hvorfor? det er allerede ødelagt av MMO. 1 Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hadde vært fint med crossplatform MMO og multiplayer. Begge konsollene er x86. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Er det noe jeg ikke har fått med meg, at det er first person? Eller er det like lite praktisk som å zoome helt inn på karakteren din i WoW? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå